Temel Kaynaklar |
1. Akarsu, Füsun, (2000), Üstün Yetenekli Çocuklar, Edusen Yayınları, Ankara.
2. Aydın, Aydan, (2003), Otizm’de İlk Adım, Epsilon Yayın, İst.
3. Bozkurt, Tülay ve ark. (2009), Öğrenme ve Öğrenme Bozuklukları, II. Eğitim Psikoloji Sempozyumu, Kültür Üniversitesi Yayınları, İst.
4. Bozkurt, Tülay ve ark. (2010), Özel Eğitim Modeli ve Uygulamalar, III. Eğitim Sempozyumu kitapçığı, Kültür Üni. Yayınları, İst.
5. Dalp, Şükran, (2004), Otizm, Otistik Çocuklar, Karatepe Yayınları, Ankara.
6. DSM-IV, (1999), Ayırıcı Tanı El Kitabı, Hekimler Yayın Birliği, İst.
7. Jost, Monika, (2006), İleri Zekalı Çocukları Tespit Etmek ve Desteklemek, (çev. Akın Kana), İlya Yayın, İzmir.
8. Köknel, Özcan. (1999), Günlük Hayatta Ruh Sağlığı, Alfa Yayınları, İst.
9. Kulaksızoğlu, Adnan (2003), Farklı Gelişen Çocuklar, Epsilon Yayın, İst.
10. Özaras, Nadire, Yalçın, Selim, (2001), Serebral Palsi ile Yaşamak, Nobel Kitapevi, İst.
11. Özcan, Hıfzı, (2010) Cerebral Palsy (2. Basım), Boyut Yayın, İst.
12. Özürlüler Şurası, (2005), Yerel Yönetim ve Özürlüler, Ankara.
13. Sargın, Nurten, (2001), Çocuklarda Ruh Sağlığı, Nobel Yayın, Ankara.
14. Vanlı, Lale, (2001) Hiperaktif Çocuklar, Tanı ve Tedavi, Nobel Tıp, İst.
15. von Tetzchner, S. (2018). Child and Adolescent Psychology: Typical and Atypical Development. Birleşik Krallık: Taylor & Francis.
|