- Öğrencilerin B2 düzeyinde iş İngilizcesi çerçevesinde kelime ve dil bilgisi ile dinleme, okuma, konuşma ve yazma becerileri kazanmasını sağlamak.
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse kayıt haftası & Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
2. Hafta
Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
3. Hafta
Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
4. Hafta
Unit 2 International marketing
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
5. Hafta
Unit 2 International marketing
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
6. Hafta
Unit 3 Building relationships
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
7. Hafta
Unit 3 Building relationships
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
8. Hafta
Unit 4 Success
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
9. Hafta
Ara sınav
Ara sınav
10. Hafta
Unit 4 Success
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
11. Hafta
Unit 5 Job satisfaction
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
12. Hafta
Unit 5 Job satisfaction & Quiz
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
13. Hafta
Unit 6 Risk
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
14. Hafta
Unit 6 Risk
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
15. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
16. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
17. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
45
Kısa sınav(lar)
1
10
Final
1
45
ÖÇ-1
CEF B2 düzeyde ders takip edebilme ve derse katılabilme.
ÖÇ-2
CEF B2 düzeyde ders kitabını ve ilgili literatürü okuyup anlayabilme.
ÖÇ-3
CEF B2 düzeyde alanıyla ilgili makale, yayın, vb. okuyup anlayabilme.
ÖÇ-4
CEF B2 düzeyde sınav kağıdı yazabilme, ödev, proje, vb. hazırlayabilme.
ÖÇ-5
CEF B2 düzeyde uluslararası platformlarda iletişim kurabilme.
Program Çıktıları
PÇ-1
İşletme ile ilgili temel teorik bilgiye sahip olur.
PÇ-2
Eğitimi süresince öğrenmiş olduğu bilgileri kullanarak ilgi, merak ve araştırma yetkinliğine sahip olur.
PÇ-3
İşletme problemlerine disiplinlerarası ve sorgulayıcı yaklaşan, nicel ve nitel verileri matematiksel ve istatistiksel modellerle entegre edebilen, analitik düşünme kabiliyetine sahip olur.
PÇ-4
İşletmeleri sistem yaklaşımı esasında bir bütün olarak görebilen, işletme problemlerini tanımlama, tasarlama ve modelleme konusunda bilgi sahibi, son model teknolojileri kullanabilen ve elde edilen sonuçları yorumlayabilir.
PÇ-5
Uzun dönemde kurumsal sürdürülebilirliği sağlamak için çevresel şartlardaki değişimleri anlayabilen; çevreye uyum sağlayıcı kurumsal, işletme ve işlevsel stratejiler geliştirebilen; stratejileri uygulayabilen ve kontrol edebilir.
PÇ-6
Bir lider ve takım üyesi olarak, grup çalışmasına yatkın olma proaktif biçimde sorumluluk alabilme, üst seviyede donanım isteyen teknik ve yönetsel problemlerin çözümünde inisiyatif alabilir.
PÇ-7
En az bir yabancı dili sözlü ve yazılı olarak ileri derecede kullanarak işletme alanındaki teorik ve pratik bilgileri sentezleyebilme ve işletmelerde iletişimini başarı ile yönetebilir.
PÇ-8
Etkili sözlü ve yazılı iletişim, empati ve dinleme becerisi, ilişki yönetimi ve ikna kabiliyeti, müzakere becerisi gibi sosyal ilişkilere yönelik becerileri geliştirme ve kullanabilir.
PÇ-9
İşletme yönetimi disiplini için araştırma, muhasebe, finans, insan kaynakları, üretim ve proje yönetimi gibi alanlarda tercih edilen ileri düzeydeki bilgisayar programlarını etkili şekilde kullanabilen mezunlar verir.