Lisans
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme *
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


GERMAN II

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
BUS0117 GERMAN II 3/0/0 SA German 4
Dersin Amacı
 Almanca dersleri Avrupa Dil Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Çerçevesi (European Common Reference Frame) doğrultusunda ve bütün dil becerilerini (okuma, yazma, dinleme ve konuşma) geliştirmeye yönelik bir programla yürütülmektedir.


Ön Koşullar FEAA0039 ALM II
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Derse devam ve ödevler
Öğretim Üyeleri Pınar Sarp
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır
Görüşme Saatleri ve Yeri Filolog Ayşe Ş. Güvenir;salı günleri 16:30-17:00, 4 B Misafir Öğrt. Üyeleri Odası
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Öğrenci odaklı, analitik ve eleştirisel düşünceyi güçlendirici

Temel Kaynaklar -·         Menschen, Deutsch als Fremdsprache , Kursbuch (A1.2) Sandra Evans, Angela Pude, Franz Specht(ISBN-978-3-19-501901-9)

·         Menschen, Deutsch als Fremdsprache, Arbeitsbuch(A1.2) Sabine Glas-Peters, Angela Pude, Monika Reimann(ISBN 978-3-19-511901-6)

·         Pons Express Wörterbuch Deutsch – Türkisch , Türkisch – Deutsch

Diğer Kaynaklar -A. Güvenir tarafından hazırlanmış çalışma kağıtları
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Bir problemi çözme, sözcük çalışma: Otel ve oteldeki problemler, yardım isteme Öğrenci odaklı,komünikatif
2. Hafta Kasting, gelecekle ilgili plan ve istekler, arzu etmek fiili Öğrenci odaklı,komünikatif
3. Hafta Popstar olmakla ilgili metin okuma ve metne yönelik soruları yanıtlama; cümlede istemek fiilinin kullanımı Öğrenci odaklı,komünikatif
4. Hafta Uzuvlar, sağlık, doktora gitme, emir cümleleri ve clip16-18 Öğrenci odaklı,komünikatif
5. Hafta İlaçlar, ağrılar, doğal ilaçlar; video ve konu tekrarı Öğrenci odaklı,komünikatif
6. Hafta Öğrenilen konuları tekrarı Öğrenci odaklı,komünikatif
7. Hafta vize
8. Hafta vize
9. Hafta Kişileri tanımlama, kısa konuşmalar,karakter ve görünüm Öğrenci odaklı,komünikatif
10. Hafta Olmak ve sahip olmak fiillerinin geçmiş zamanı; kişiye yönelik sıfatlar; Öğrenci odaklı,komünikatif
11. Hafta Evde yapılan aktiviteler, ismin- i hali, emir cümleleri, günlük yazma ve günlükle ilgili metin okuma anlama(Line’nın günlüğü) Öğrenci odaklı,komünikatif
12. Hafta Fikrini söyleme, trafikteki kurallar, mecbur olmak ve bir şeyi yapmaya izinli olmak Öğrenci odaklı,komünikatif
13. Hafta Video ve ilgili sorular, ve film konularıyla ilgili konuşma , konu tekrarı Öğrenci odaklı,komünikatif
14. Hafta Final
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Kendi kültürünü ve başka kültürleri tanıma
ÖÇ-2Farklı olana saygı
ÖÇ-3Farklı stratejileri kullanma
ÖÇ-4Farklı stratejileri kullanma
ÖÇ-5Bilgiye ulaşma yöntemlerini öğrenme ve kullanma
ÖÇ-6Kritik düşünme yetisinin kazanılması
Program Çıktıları
PÇ-1Having basic theoretical knowledge about business
PÇ-2Able to have interest, curiosity and research competence by using the information learned during his education,
PÇ-3Having an interdisciplinary and inquisitive approach to business problems, being able to integrate quantitative and qualitative data with mathematical and statistical models, and having analytical thinking ability,
PÇ-4Able to see businesses as a whole based on a system approach, have knowledge of defining, designing and modeling business problems, use the latest technologies and interpret the results obtained,
PÇ-5Able to understand changes in environmental conditions to ensure long-term corporate sustainability; Able to develop corporate, business and functional strategies that adapt to the environment; Able to implement and control strategies,
PÇ-6As a leader and team member, being prone to group work, being able to take responsibility proactively, and being able to take initiative in solving technical and managerial problems that require high-level equipment,
PÇ-7Able to synthesize theoretical and practical knowledge in the field of business by using at least one foreign language at an advanced level, verbally and in writing, and successfully manage communication in businesses,
PÇ-8Able to develop and use skills for social relations such as effective oral and written communication, empathy and listening skills, relationship management and persuasion skills, negotiation skills,
PÇ-9Research for the business management discipline produces graduates who can effectively use advanced computer programs preferred in fields such as accounting, finance, human resources, production and project management.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9