Almanca dersleri Avrupa Dil Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Çerçevesi (European Common Reference Frame) doğrultusunda ve bütün dil becerilerini (okuma, yazma, dinleme ve konuşma) geliştirmeye yönelik bir programla yürütülmektedir.
Ön Koşullar
FEAA0039 ALM II
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Derse devam ve ödevler
Öğretim Üyeleri
Pınar Sarp
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Ders bu yarıyıl açılmamıştır
Görüşme Saatleri ve Yeri
Filolog Ayşe Ş. Güvenir;salı günleri 16:30-17:00, 4 B Misafir Öğrt. Üyeleri Odası
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Öğrenci odaklı, analitik ve eleştirisel düşünceyi güçlendirici
Temel Kaynaklar
-· Menschen, Deutsch als Fremdsprache , Kursbuch (A1.2) Sandra Evans, Angela Pude, Franz Specht(ISBN-978-3-19-501901-9)
-A. Güvenir tarafından hazırlanmış çalışma kağıtları
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Bir problemi çözme, sözcük çalışma: Otel ve oteldeki problemler, yardım isteme
Öğrenci odaklı,komünikatif
2. Hafta
Kasting, gelecekle ilgili plan ve istekler, arzu etmek fiili
Öğrenci odaklı,komünikatif
3. Hafta
Popstar olmakla ilgili metin okuma ve metne yönelik soruları yanıtlama; cümlede istemek fiilinin kullanımı
Öğrenci odaklı,komünikatif
4. Hafta
Uzuvlar, sağlık, doktora gitme, emir cümleleri ve clip16-18
Öğrenci odaklı,komünikatif
5. Hafta
İlaçlar, ağrılar, doğal ilaçlar; video ve konu tekrarı
Öğrenci odaklı,komünikatif
6. Hafta
Öğrenilen konuları tekrarı
Öğrenci odaklı,komünikatif
7. Hafta
vize
8. Hafta
vize
9. Hafta
Kişileri tanımlama, kısa konuşmalar,karakter ve
görünüm
Öğrenci odaklı,komünikatif
10. Hafta
Olmak ve sahip olmak fiillerinin geçmiş zamanı; kişiye yönelik sıfatlar;
Öğrenci odaklı,komünikatif
11. Hafta
Evde yapılan aktiviteler, ismin- i hali, emir cümleleri, günlük yazma ve günlükle ilgili metin okuma
anlama(Line’nın günlüğü)
Öğrenci odaklı,komünikatif
12. Hafta
Fikrini söyleme, trafikteki kurallar, mecbur olmak ve bir şeyi yapmaya izinli olmak
Öğrenci odaklı,komünikatif
13. Hafta
Video ve ilgili sorular, ve film konularıyla ilgili
konuşma , konu tekrarı
Öğrenci odaklı,komünikatif
14. Hafta
Final
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
ÖÇ-1
Kendi kültürünü ve başka kültürleri tanıma
ÖÇ-2
Farklı olana saygı
ÖÇ-3
Farklı stratejileri kullanma
ÖÇ-4
Farklı stratejileri kullanma
ÖÇ-5
Bilgiye ulaşma yöntemlerini öğrenme ve kullanma
ÖÇ-6
Kritik düşünme yetisinin kazanılması
Program Çıktıları
PÇ-1
Having basic theoretical knowledge about business
PÇ-2
Able to have interest, curiosity and research competence by using the information learned during his education,
PÇ-3
Having an interdisciplinary and inquisitive approach to business problems, being able to integrate quantitative and qualitative data with mathematical and statistical models, and having analytical thinking ability,
PÇ-4
Able to see businesses as a whole based on a system approach, have knowledge of defining, designing and modeling business problems, use the latest technologies and interpret the results obtained,
PÇ-5
Able to understand changes in environmental conditions to ensure long-term corporate sustainability; Able to develop corporate, business and functional strategies that adapt to the environment; Able to implement and control strategies,
PÇ-6
As a leader and team member, being prone to group work, being able to take responsibility proactively, and being able to take initiative in solving technical and managerial problems that require high-level equipment,
PÇ-7
Able to synthesize theoretical and practical knowledge in the field of business by using at least one foreign language at an advanced level, verbally and in writing, and successfully manage communication in businesses,
PÇ-8
Able to develop and use skills for social relations such as effective oral and written communication, empathy and listening skills, relationship management and persuasion skills, negotiation skills,
PÇ-9
Research for the business management discipline produces graduates who can effectively use advanced computer programs preferred in fields such as accounting, finance, human resources, production and project management.