Diğer Kaynaklar |
1. Levent, Faruk (Editör). (2020). Yükseköğretimde etik. Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.
2. Güner, Halim & Levent, Faruk. (2020). Etik ve hesap verebilirlik bağlamında akademik özgürlük. Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara.
3. Aydın, İnayet. (2016). Eğitim ve öğretimde etik. PegemA Yayıncılık, Ankara.
4. Aydın, İnayet. (2016). Yönetsel, mesleki ve örgütsel etik. PegemA Yayıncılık, Ankara.
5. Aydın, İnayet. (2016). Akademik etik. PegemA Yayıncılık, Ankara.
6. Özlem, Doğan. (2010). Etik: Ahlak felsefesi. Say Yayınları, İstanbul.
7. Kuçuradi, Ioanna. (2011). Etik. Türkiye Felsefe Kurumu, Ankara.
8. Pieper, Annemarie. (1999). Etiğe giriş, Ayrıntı Yayınları, Ankara.
10. Levent, F. & Fayda Kınık, F. Ş. (2017). “Türkiye’de eğitim-öğretim alanında etik konusunda yapılan lisansüstü tezlerin incelenmesi”, İş Ahlakı Dergisi, 10, 99-114.
11. Levent, F. & Pehlivan, M. (2017). “Confucianism’s influence on ethics education in South Korea”, Journal of Human Sciences, 14(4), 177-205.
12. Parlar, H. & Çavuş, M. & Levent, F. & Ekşi, H. (2010). Yöneticilerin karakter eğitimi yeterlilik inancını ölçme aracının Türkçe geçerlik ve güvenirlik çalışması. Değerler Eğitimi Dergisi, 8(19), 177-205.
13. Bakioğlu, A. & Levent, F. (2014). Türkiye'nin geleceği için önemli bir yatırım: Etik değerler eğitimi. Yeni Türkiye Dergisi, 10(58), 258-261.
14. Levent, F. & Karsantik, İ. (2018). Teacher training policies in Japan in the context of ethical values. Turkish Journal of Business Ethics, 11, 7-19.
15. Şallı, D. & Levent, A.Faruk (2019). Öğretmenlerin karar verme süreçlerinde yaşadıkları etik ikilem durumlarına ilişkin bir örnek olay çalışması. 2. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi. İstanbul, Turkey.
16. Alp, İ. & Levent, F. (2020). Dijital dönüşümün öğrencilerin değerleri üzerindeki etkisine ilişkin öğretmen görüşleri. Turkish Studies-Educational Sciences, 15, 1611-1633.
17. Levent, A. F. & Şallı, D. (2022). Pandemi sürecinde uzaktan eğitimde yaşanan etik sorunlar ve çözüm önerilerine ilişkin öğretmen ve öğrenci görüşleri. Turkish Journal of Business Ethics, 15(1), 109-149.
18. Levent, F. & Baş, Ş. (2022). Üstün yetenekli öğrencilerin karakter gelişimleri ve karakter eğitimine ilişkin öğretmen görüşleri. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-20. |