Lisansüstü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
İşletme (İngilizce) Tezli
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


SOCIAL MEDIA MARKETING

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
BUSYL0029 SOCIAL MEDIA MARKETING 3/0/0 SA ENGLISH 6
Dersin Amacı
Dersi başarıyla tamamlayan öğrencilerin bir işletmenin sosyal medya hesaplarını doğru ve etkin yönetmek konusunda beceri sahibi olmaları amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar yok
Eş Koşullar yok
Özel Koşullar İngilizce yeterlililiği.
Öğretim Üyeleri Arş. Gör. Taha Yusuf Çakarel
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Bu Ders, 2022-2023 Akademik Yılında Açılmamıştır...
Görüşme Saatleri ve Yeri Dr. Öğr. Üyesi Çağla ARIKER, Basınekspres Kampüsü, B8-6, Çarşamba 13:00-15:00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri

Dersler, ders notları, sınıf içi tartışmalar.

Temel Kaynaklar

Gökşin, Emre, Dijital Pazarlama Temelleri, 3. Baskı, Abaküs Yayınları, İstanbul.                                                 

Stratten, Scott, Sosyal Medyada Yapılan Müthiş İşler, Mediacat, 2012, İstanbul.

 
Diğer Kaynaklar -
Pazarlama alanında sosyal medyanın kullanımına ilişkin güncel haberler ve akademik çalışmalar.
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Sosyal medyada pazarlama yönetimine giriş Konu anlatımı ve tartışma
2. Hafta Geleneksel pazarlama sosyal medya pazarlamasının karşılaştırılması Konu anlatımı ve tartışma
3. Hafta Sosyal medyada içerik yönetimi Konu anlatımı ve tartışma
4. Hafta Sosyal medya ve gelenksel pazarlama kanallarının entegrasyonu Konu anlatımı ve tartışma
5. Hafta Facebook ve İletişim Amaçlı Kullanımı Konu anlatımı ve tartışma
6. Hafta Facebook Üzerinden Satış Konu anlatımı ve tartışma
7. Hafta Vize Sınavı Sınav
8. Hafta Twitter ve İletişim Amaçlı Kullanımı Konu anlatımı ve tartışma
9. Hafta Instagram ve İletişim Amaçlı Kullanımı Konu anlatımı ve tartışma
10. Hafta Instagram Mağazaları Konu anlatımı ve tartışma
11. Hafta Youtube ve İletişim Amaçlı Kullanımı Konu anlatımı ve tartışma
12. Hafta Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi - 1 Konu anlatımı ve tartışma
13. Hafta Sosyal Medyada Müşteri İlişkileri Yönetimi - 2 Konu anlatımı ve tartışma
14. Hafta Örnek Uygulamaların Sunulması Öğrenci Sunumları
15. Hafta Örnek Uygulamaların Sunulması Öğrenci Sunumları
16. Hafta Final Sınav
17. Hafta Final Sınav
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 20
Final 1 50


ÖÇ-1Öğrenci bir işletmenin sosyal medya hesaplarını pazarlama bakış açısıya yönetebilecek yeterliliğe sahip olur.
ÖÇ-2Öğrenci işletmenin geleneksel pazarlama kanalları ile sosyal medya kanallarının entegrasyonunu sağlayacak beceriye sahip olur.
ÖÇ-3İçerik pazarlamasının temellerine hakim olunur.
ÖÇ-4Sosyal medya kanallarının iletişim ve satış amaçlı kullanımında yeterlilik elde edilir.
ÖÇ-5Sosyal medyada müşteri ilişkileri yönetiminin temelleri öğrenilir.
Program Çıktıları
PÇ-1Analyzes business processes related to fundamental business functions and develops alternatives for problem solving.
PÇ-2Applies, adapts, and utilizes fundamental knowledge related to other disciplines that form the basis of business management (such as economics, sociology, psychology, quantitative sciences, etc.), and can make creative evaluations by utilizing this knowledge in the field of business.
PÇ-3Acquires the ability to closely monitor and use continuously evolving information and communication technologies, and gains skills in creative and critical thinking, problem solving, and decision making with a globally and socially inclusive perspective within the scope of sustainability.
PÇ-4Demonstrates the ability to effectively conduct teamwork and facilitate task allocation and coordination among team members.
PÇ-5Educates professionals who are sensitive to social issues, respectful to ethical values, and possess social and professional responsibility awareness.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5