Lisansüstü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
İşletme (İngilizce) Tezli
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


STRATEGIC MARKETING

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
BUSYL2004 2 STRATEGIC MARKETING 3/0/0 Z ENGLISH 6
Dersin Amacı
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar -
Öğretim Üyeleri Dr. Öğr. Üyesi Kemal Özkan Yılmaz
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Çarşamba, 18:00-20:50; Online - CATS Platformu
Görüşme Saatleri ve Yeri Dr. Kemal Özkan Yılmaz; randevu alarak online veya fiziksel görüşülür. k.yilmaz2@iku.edu.tr
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Temel Kaynaklar -
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


Program Çıktıları
PÇ-1Analyzes business processes related to fundamental business functions and develops alternatives for problem solving.
PÇ-2Applies, adapts, and utilizes fundamental knowledge related to other disciplines that form the basis of business management (such as economics, sociology, psychology, quantitative sciences, etc.), and can make creative evaluations by utilizing this knowledge in the field of business.
PÇ-3Acquires the ability to closely monitor and use continuously evolving information and communication technologies, and gains skills in creative and critical thinking, problem solving, and decision making with a globally and socially inclusive perspective within the scope of sustainability.
PÇ-4Demonstrates the ability to effectively conduct teamwork and facilitate task allocation and coordination among team members.
PÇ-5Educates professionals who are sensitive to social issues, respectful to ethical values, and possess social and professional responsibility awareness.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5