|
|
|
Seminer
Ders Kodu | Yarıyıl |
Ders Adı |
T/U/L |
Türü |
Öğrenim Dili |
AKTS |
SYY 2012 |
2 |
Seminer |
2/0/0 |
Z |
Türkçe |
5 |
|
Dersin Amacı |
Bilimsel araştırma ve sunum tekniklerinin öğrenilmesi ve uygulanması |
Ön Koşullar |
Yok |
Eş Koşullar |
Yok |
Özel Koşullar |
Yok |
Öğretim Üyeleri |
Dr. Öğr. Üyesi Beste Gökçe Parsehyan |
Asistanlar |
|
Ders Gün,Saat ve Yeri |
Çarşamba 13:00-14:45 2-B-03-05 |
Görüşme Saatleri ve Yeri |
Cuma 11:00-13:00 1-A-09 Ataköy Yerleşkesi |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Sözlü anlatım, örnekleme ve ders içi uygulamalar |
Temel Kaynaklar |
KARASAR, N.; Bilimsel Araştırma Yöntemleri, 2010 |
Diğer Kaynaklar |
|
|
Haftalık Ders Programı |
Hafta |
Dersin İçeriği |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1. Hafta |
Bilimsel çalışma yapılacak konu alanının belirlenmesi |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
2. Hafta |
Bilimsel çalışma konularının saptanması |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
3. Hafta |
Örnek sunum yapılması |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
4. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
5. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
6. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
7. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
8. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
9. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
10. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
11. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
12. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
13. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
14. Hafta |
Sözlü Sunum |
sözlü anlatım- soru- cevap, tartışma |
15. Hafta |
Final Dönemi |
Final Dönemi |
16. Hafta |
Final Dönemi |
Final Dönemi |
17. Hafta |
Final Dönemi |
Final Dönemi |
|
Değerlendirme Ölçütleri |
Ölçüt Tipleri |
Adet |
Yüzdesi(%) |
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum |
4 |
80 |
Final |
1 |
20 |
ÖÇ-1 | Bilimsel etik hakkında bilgi sahibi olmak | ÖÇ-2 | Bilimsel araştırma disiplinini edinmek | ÖÇ-3 | Bilimsel bir metin oluşturabilmek | ÖÇ-4 | Sözlü sunum yapabilmek | ÖÇ-5 | Eleştirel bakış açısı kazanmak |
|
Program Çıktıları |
PÇ-1 | Alana özgü ileri düzeyde sanat kültürü ve estetik bilgisine sahiptir. | PÇ-2 | Lisans yeterliliklerine dayalı olarak, alanında sahip olduğu bilgi, yöntem ve teknikleri geliştirir. | PÇ-3 | Alanıyla ilgili bilgi, yöntem ve teknikleri diğer disiplinlerle ilişkilendirir. | PÇ-4 | Sanatsal, bilimsel çalışmaların aşamalarını planlayıp yönetir. | PÇ-5 | Proje süreçlerini planlar. | PÇ-6 | Sanat ve kültür ortamı içinde hedeflerini tanımlar. | PÇ-7 | Alanı ile ilgili ve kişisel gelişiminde ulusal ve uluslararası kaynakları belirler. | PÇ-8 | Kendi çalışmalarının amacını, değerini ve hedef kitlesi için anlamını tanımlayarak, etkin biçimde ifade eder. | PÇ-9 | Ulusal ve uluslararası proje ekibi içinde etkin rol alabilecek düzeyde iletişim donanımına sahiptir. | PÇ-10 | Bir sanat eylemini ve uygulamayı başlatabilmek üzere diğer kişileri ikna eder. | PÇ-11 | Alanındaki bilgiyi disiplinler arası çalışma ortamında paylaşır ve uygular. | PÇ-12 | İşletme ve yönetimle ilgili gelişmiş düzeyde bilgiye sahiptir ve bunu sanat yönetimi ile ilişkilendirir. | PÇ-13 | Gelişmiş ülkelerin sanat yönetimi politikası ile ilgili bilgi sahibidir. | PÇ-14 | Alanında geçerli hukuk bilgisine sahiptir. |
|
|
Alan Yeterlilikleri Matrisi |
-- |
| PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | ÖÇ 1 | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ 2 | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ 3 | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ 4 | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ 5 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|