Lisansüstü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
İletişim Tasarımı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Tez

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
ITMY0001 3 Tez 0/0/0 Z Türkçe 30
Dersin Amacı
Öğrencilerin, iletişim tasarımı alanlarında edindikleri temel mesleki eğitimlerini uygulama ile bütünleştirerek gerek bilimsel gerekse özgün bir çalışmayı belli bir yöntem benimsenerek somut bir biçimde ortaya koymaları amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri Doç.Dr. Ayşe YILDIRAN, Doç.Dr. Okan ORMANLI, Dr.Öğr.Üyesi Perihan TAŞ ÖZ
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Araştırma, Kaynak Taraması, Sentez
Temel Kaynaklar Tez konusu çerçevesinde oluşturulacak kaynakça
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Tez konusunun belirlenmesi.
2. Hafta Tez konusunun belirlenmesi.
3. Hafta Tez konusuyla ilgili hipotezin belirlenmesi.
4. Hafta Tez konusunun içindekiler kısmının oluşturulması.
5. Hafta Tez konusunun içindekiler kısmının oluşturulması.
6. Hafta Tez konusuyla ilgili kaynakçanın oluşturulması.
7. Hafta Tez konusuyla ilgili kaynakçanın oluşturulması.
8. Hafta Tez konusuyla ilgili kaynakçanın oluşturulması.
9. Hafta Tez konusuyla ilgili kaynakçanın oluşturulması.
10. Hafta Tez çalışmasının araştırma bölümünün yönteminin belirlenmesi.
11. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
12. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
13. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
14. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
15. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
16. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
17. Hafta Tez çalışmasının yazınsal biçime dönüştürülmeye başlanması.
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Bilimsel, özgün bir çalışmanın nasıl gerçekleştirileceğini yapılandırabilecek.
ÖÇ-2Araştırma yöntemleri konusunda bilgi sahibi olacak ve kendi gereksinimleri doğrultusunda hangi yöntemi kullanacağını sorgulayabilecek.
ÖÇ-3Mesleki alana ilişkin farklı alanlarda edindiği bilgileri bir araya getirebilecek.
ÖÇ-4Çalışmanın başında ortaya koyduğu hipotezi ölçümleyebilecek.
ÖÇ-5Çalışmanın sonunda özgün bir ürün ortaya koyabilecek.
Program Çıktıları
PÇ-1Kuramsal çalışmalar ortaya çıkaracak
PÇ-2Sanatsal uygulamalar ortaya koyacak
PÇ-3Farklı disiplinlerin ayırımını yapacak
PÇ-4Bilimsel yöntemleri formüle edecek
PÇ-5Farklı alanlarla ilgili metinleri birleştirecek
PÇ-6Teknolojik gelişmeleri ve sanatsal ve kültürel algılama biçimlerini yorumlayabilecektir.
PÇ-7Çağdaş sanat pratiklerini ayrımını yapacak
PÇ-8Yaratıcı fikirlerini multimedya ortamında uygulayacak.
PÇ-9Disiplinli, yaratıcı, esnek ve bağımsız bir şekilde eserler yaratacaktır.
PÇ-10Dünya sineması ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilecek
PÇ-11Türk sinemasıyla ilgili bilgileri eleştirel bir gözle değerlendirebilecek
PÇ-12Tasarım alanında ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilecek
PÇ-13Animasyon alanında ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilmek
PÇ-14Göstergebilim alanında ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilmek
PÇ-15Dünya sinemasıyla ilgili ileri düzey çalışmaları bağımsız olarak yürütebilmek
PÇ-16Türk sinemasıyla ilgili ileri düzey çalışmaları yürütebilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12PÇ 13PÇ 14PÇ 15PÇ 16
ÖÇ 1                
ÖÇ 2                
ÖÇ 3                
ÖÇ 4                
ÖÇ 5