ÖÇ-1 | İş dünyasındaki farkındalık oluşturmak | ÖÇ-2 | Kariyer planlamadaki sorunları ve fırsatları seçmek | ÖÇ-3 | İş dünyasındaki profesyonellerin deneyimlerini öğrenciler ile paylaşmak | ÖÇ-4 | Öğrencilere Kariyer planlamada yeteneklerini, güçlü yönlerini ve ilgi alanlarını belirlemenin önemini vurgulamak | ÖÇ-5 | Öğrencilerin kendi etkin kariyer planlarını oluşturmalarını sağlamak | ÖÇ-6 | Yeni mezunlar için gerçekçi kariyer hedefleri belirlemek | ÖÇ-7 | Öğrencilere etkin bir özgeçmiş, kapak yazısı ve teşekkür mektubu hazırlatmak | ÖÇ-8 | Öğrencilere iş görüşmelerindeki performanslarını artırmak için ipuçları vermek; üslup, kıyafet, vücut dili, konularında bilgilendirmek. |
|
Program Çıktıları |
PÇ-1 | Optisyenlik alanında, temel düzeyde kuramsal bilgilere sahip olur. | PÇ-2 | Optisyenlik alanı ile ilgili terimleri açıklar
| PÇ-3 | Optisyenlik alanında temel düzeyde uygulamalı bilgiye sahip olur.
| PÇ-4 | Optisyenlik alanında elde ettiği bilgiler doğrultusunda cihazlarla ilgili beklenmeyen bir durum ile karşılaştığında sorunları tanımlar. | PÇ-5 | Optisyenlik alanında eksik olan temel güvenlik eksikliklerini, sorunlarını tespit eder ve çözüm yollarını arar.
| PÇ-6 | Optisyenlik alanında sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
| PÇ-7 | Yaşam boyu öğrenme bilincine, öğrenme gereksinimlerini belirler ve bilgi kaynaklarına ulaşır. | PÇ-8 | Optisyenlik alanı ile ilgili konularda sahip olduğu teknolojik bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır. | PÇ-9 | Optisyenlik alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanır, herhangi bir sorun karşısında ekip üyesi olarak görev alır.
| PÇ-10 | Birey ve halk sağlığı iş güvenliği ve çevre koruma konularında yeterli bilince sahiptir, çevreyi tehdit eden risklerin farkında olur, çevre ve insan sağlığı koruma kurallarına uyar. |
|