Optik mağazalarda elektronik ortamda kullanılan tüm paket programlar. Medula Optik,ÜTS,ve mağazanın stok ve satış takip programları.
Ön Koşullar
-
Eş Koşullar
-
Özel Koşullar
-
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Beren Aksan
Asistanlar
-
Ders Gün,Saat ve Yeri
Çarşamba, 09.00-13.00 -3B06
Görüşme Saatleri ve Yeri
Çarşamba, 09.00-13.00 -3B06
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Yüz yüze anlatım ,sunum
Temel Kaynaklar
Medula Optik ,ÜTS sistemi,Hastane Bilgi Yönetim Sistemi
Diğer Kaynaklar
-
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Optik Paket Programları
Görsel Sunum ve uygulama
2. Hafta
Optik Paket Programları
Görsel Sunum ve uygulama
3. Hafta
Medula Optik ve süreçleri
Görsel Sunum ve uygulama
4. Hafta
Medula Optik ve süreçleri
Görsel Sunum ve uygulama
5. Hafta
Medula Optik ve süreçleri
Görsel Sunum ve uygulama
6. Hafta
Medula Optik ve süreçleri
Görsel Sunum ve uygulama
7. Hafta
Ödev sunumları
8. Hafta
Hastane otomasyonu Modülleri
Görsel Sunum ve uygulama
9. Hafta
Hastane otomasyonu Modülleri
Görsel Sunum ve uygulama
10. Hafta
Sağlık Kayıtları ve Etik
Görsel Sunum ve uygulama
11. Hafta
Sağlık Kayıtları ve Etik
Görsel Sunum ve uygulama
12. Hafta
ÜTS , SUT,Tema Optik
Görsel Sunum ve uygulama
13. Hafta
ÜTS , SUT,Tema Optik
Görsel Sunum ve uygulama
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Reçetelerin sgk sisteminde kaydı.
ÖÇ-2
Reçete sorgulama.
ÖÇ-3
Mağaza satış,ciro takibi.
ÖÇ-4
Ürün Takip Sistemi (ÜTS)
Program Çıktıları
PÇ-1
Optisyenlik alanında, temel düzeyde kuramsal bilgilere sahip olur.
PÇ-2
Optisyenlik alanı ile ilgili terimleri açıklar
PÇ-3
Optisyenlik alanında temel düzeyde uygulamalı bilgiye sahip olur.
PÇ-4
Optisyenlik alanında elde ettiği bilgiler doğrultusunda cihazlarla ilgili beklenmeyen bir durum ile karşılaştığında sorunları tanımlar.
PÇ-5
Optisyenlik alanında eksik olan temel güvenlik eksikliklerini, sorunlarını tespit eder ve çözüm yollarını arar.
PÇ-6
Optisyenlik alanında sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
PÇ-7
Yaşam boyu öğrenme bilincine, öğrenme gereksinimlerini belirler ve bilgi kaynaklarına ulaşır.
PÇ-8
Optisyenlik alanı ile ilgili konularda sahip olduğu teknolojik bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır.
PÇ-9
Optisyenlik alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanır, herhangi bir sorun karşısında ekip üyesi olarak görev alır.
PÇ-10
Birey ve halk sağlığı iş güvenliği ve çevre koruma konularında yeterli bilince sahiptir, çevreyi tehdit eden risklerin farkında olur, çevre ve insan sağlığı koruma kurallarına uyar.