|
Haftalık Ders Programı |
Hafta |
Dersin İçeriği |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1. Hafta |
Halkla ilişkiler tanımı ve tarihsel gelişimi,Halkla ilişkiler tanımı ve tarihsel gelişimi. |
Anlatım ve sunum
|
2. Hafta |
Halkla ilişkilere yakın kavramlar (tanıtım,insan ilişkileri) |
Anlatım ve sunum
|
3. Hafta |
Halkla ilişkilere yakın kavramlar (Pazarlama,ve Reklamcılık) |
Anlatım ve sunum
|
4. Hafta |
Halkla ilişkilere yakın kavramlar (Kurumsal reklamcılık) |
Anlatım ve sunum
|
5. Hafta |
Halkla ilişkilere yakın kavramlar(lobicilik) |
Anlatım ve sunum
|
6. Hafta |
Halkla İlişkilerde izlenen amaçlar,İşletmelerde halkla ilişkiler ihtiyacını ortaya çıkaran nedenler |
Anlatım ve sunum
|
7. Hafta |
Halkla ilişkilerde temel ilkeler |
Anlatım ve sunum
|
8. Hafta |
Vize Haftası |
|
9. Hafta |
Halkla ilişkilerde etkin iletişimin rolü |
Anlatım ve sunum
|
10. Hafta |
Halkla ilişkilerin örgütlenmesi ,İşletmelerde halkla ilişkiler yöneticisinin sorumlulukları |
Anlatım ve sunum
|
11. Hafta |
İşletmelerde halkla ilişkiler bölümünün faaliyetleri,Halkla ilişkiler uzmanlarında ve iş yerinde bulunması gereken özellikler |
Anlatım ve sunum
|
12. Hafta |
İşletmelerde Halkla İlişkiler Programının geliştirilmesi ,Bilgi toplama yöntemleri |
Anlatım ve sunum
|
13. Hafta |
Halkla ilişkilerde planlama,planlama tipleri |
Anlatım ve sunum
|
14. Hafta |
Halkla ilişkilerde planlama ,yürütme ve denetim, Halkla ilişkilerde hedef kitle Kuruluş içi/ Kuruluş dışı |
Anlatım ve sunum
|
15. Hafta |
Final Sınavı |
|
16. Hafta |
|
|
17. Hafta |
|
|