Pazarlama Karması: Dağıtım: Dağıtım Kanalları, Tedarik Zinciri Yönetimi Ve Lojistik
Anlatım, sunum
11. Hafta
Pazarlama Karması: Dağıtım: Dağıtım Kanalları, Tedarik Zinciri Yönetimi Ve Lojistik
Anlatım, sunum
12. Hafta
Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması (Ürün, Fiyat)
Anlatım,sunum
13. Hafta
Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması (Dağıtım, Tutundurma)
Anlatım,sunum
14. Hafta
Uluslararası Pazarlama
Anlatım,sunum
15. Hafta
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar ve Gelişmeler
Anlatım, Sunum
16. Hafta
Final haftası
Sınav
17. Hafta
Final haftası
Sınav
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Final
1
100
ÖÇ-1
Pazarlama temel kavramlarının anlaşılması
ÖÇ-2
Pazarlamanın işletme içerisindeki yerini ve uygulama alanlarını anlamak
ÖÇ-3
Pazarlamada yeni trendler ve iş modelleri hakkında bilgi eidnmek
ÖÇ-4
Stratejik pazarlama yönetiminin temeli olan pazarlama karması kavramının anlaşılması
ÖÇ-5
Güncel haberlere pazarlama açısından bakmak
Program Çıktıları
PÇ-1
Dış Ticaret alanında temel bilgilere sahip olmak ve kullanılan çeşitli belgeleri tanıyabilmek
PÇ-2
İhracat ve gümrük mevzuatlarına ilişkin temel bilgiye sahip olmak
PÇ-3
Muhasebede kullanılan temel yöntemleri ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-4
Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek, pazar araştırmaları yapabilmek ve bunların gerektirdiği pazarlama iletişimini kullanabilmek
PÇ-5
Uluslararası ticaret oluşumları ve uluslararası ticaret politikaları bilgisine sahip olmak
PÇ-6
Dış ticaretin lojistik yönetimiyle ilişkilendirilmesi bilgisine sahip olmak
PÇ-7
Bilgisayar ve gerekli programların kullanım bilgisine sahip olmak
PÇ-8
Dış ticaretin finansmanı bilgisine sahip olmak
PÇ-9
Uluslararası ticaret ve AB hukuku bilgisine sahip olmak
PÇ-10
İşletme Yönetimi alanında temel bilgilere ve uluslararası işletmecilik vizyonuna sahip olmak
PÇ-11
Bitirme projesiyle bilginin araştırılması ve raporlanması pratiğine sahip olmak
PÇ-12
Mesleği ile ilgili mevzuatı takip ederek temel hukuk bilgilerine sahip olmak
PÇ-13
Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerisine sahip olmak
PÇ-14
Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-15
Dış ticaret konusunda mesleki ingilizce bilgisine sahip olmak.