Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Grafik Tasarımı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Reklam Animasyonu

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MGT0017 Reklam Animasyonu 1/2/0 SA Türkçe 3
Dersin Amacı
 Reklam animasyonu hakkında bilgi verilmesi ve bu bilgiler doğrultusunda doğru reklam animasyonu yaratarak öğrenilenlerin uygulamalar ile pekiştirilmesi
Ön Koşullar Reklam Animasyonu
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Ilgın Özer Dulak
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Perşembe 14.00-17.00 5B11
Görüşme Saatleri ve Yeri Perşembe 14.00-17.00 5B11
Öğretim Yöntem ve Teknikleri  Anlatım Uygulama
Temel Kaynaklar  Furniss Maureen Animasyonun Kutsal Kitabı

SANSARCI Emin Bir Çizgi Filmin İçerik Analizi: Simpsonlar Alternatif Yayıncılık 2017 İstanbul
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Reklam animasyonunun anlatımı Anlatım ve Uygulama
2. Hafta Reklam animasyonunun anlatımı Anlatım ve Uygulama
3. Hafta Reklam animasyonunun anlatımı Anlatım ve Uygulama
4. Hafta Reklam animasyonunda kullanılan görsel efektler Anlatım ve Uygulama
5. Hafta Reklam animasyonunda kullanılan görsel efektler Anlatım ve Uygulama
6. Hafta Reklam animasyonunda kullanılan görsel efektler Anlatım ve Uygulama
7. Hafta Kinetik tipografi Kinetik tipografi
8. Hafta Reklam animasyonunda kullanılan görsel efektlerin izleyici algısı üzerindeki etkileri Anlatım ve Uygulama
9. Hafta Reklam animasyonunda kullanılan görsel efektlerin izleyici algısı üzerindeki etkileri Anlatım ve Uygulama
10. Hafta Belirlenen konu ile ilgili reklam animasyonu yapımı Anlatım ve Uygulama
11. Hafta Belirlenen konu ile ilgili reklam animasyonu yapımı Anlatım ve Uygulama
12. Hafta Belirlenen konu ile ilgili reklam animasyonu yapımı Anlatım ve Uygulama
13. Hafta Belirlenen konu ile ilgili reklam animasyonu yapımı Anlatım ve Uygulama
14. Hafta Belirlenen konu ile ilgili reklam animasyonu yapımı Anlatım ve Uygulama
15. Hafta Final Final
16. Hafta Final Final
17. Hafta Final Final
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Final 1 100


ÖÇ-1I. Temel düzeyde After Effects programı kullanmayı öğrenir.
ÖÇ-2II. Reklam animasyonu hakkında bilgi sahibi olur.
ÖÇ-3III. Belirlenen amaca uygun reklam animasyonu yaratabilir.
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Eğitim aldıkları konuyla ilgili sektörde başarılı olabilecek bilgi ve donanıma sahip olmak.
PÇ-2PÇ 2. Grafik tasarımcı olarak yetiştirilen öğrenciler, reklam ve grafik ajanslarında, matbaalarda, fotoğraf stüdyolarında ve ayrıca büyük kuruluşların kurumsal iletişim bölümlerinde istihdam edilecek ve aranan tasarım elemanları olarak çalışacak biçimde yetiştirileceklerdir.
PÇ-3PÇ 3. Değişen ve gelişen toplum dinamiklerine uygun olarak Grafik Tasarım Programı sürekli yenilenme ve çağdaş olanı yakalamak hedefindedir.
PÇ-4PÇ 4.Grafik Tasarım Programı'nın hedefleri, temel sanat kavramları ve grafik tasarımlarında bu kavramların uygulama ve sentezlerini, çeşitli grafik tasarım problemlerinin çözümüne yönelik çalışmalarını da kapsamaktadır. Derslerde hem teorik hem de uygulamalı konular ele alınacaktır.
PÇ-5PÇ 5. Eğitimin her aşamasında bilim, teknoloji ve sanatsal değerler doğrultusunda özgünlük, anlatım gücü, bilimsel metodun uygulanması, çözümleme ve malzeme kullanabilme becerisi doğrultusunda eğitim verilecektir.
PÇ-6PÇ 6. Program çağın getirdiği teknolojik yeniliklere ayak uydurabilen, yurtdışı eğitim programları ile aynı paralelde ilerleyen bir program olması hedeflenmektedir.
PÇ-7PÇ 7. Türkiye'deki diğer üniversitelerde olduğu gibi çağın gereksinimlerine göre kendini yenileyen, üreten, üretim sürecinin içinde yer alan, bunun yanında akademik çalışmalar yapan bir programdır.
PÇ-8PÇ 8. Grafik alanında eğitim görmüş öğretim elemanları, program öğrencileri ile yüksekokulumuzun grafik çalışmalarını yürütmekte, üniversitemiz grafik çalışmalarına gerek danışmanlık gerekse öğrencileri ile tasarımlar üreterek katkıda bulunmaktadırlar.
PÇ-9PÇ 9. Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştüren öğrenciler yetiştirmek.
PÇ-10PÇ 10. Reklam verenlerin reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinde çalışabilecek yeterliliğe ulaşacak ön bilgiye sahip olmak.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3