Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


DİJİTAL PAZARLAMA

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT0513 DİJİTAL PAZARLAMA 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
Dersin amacı, öğrencilere dijital pazarlama konusunda uygulamalı deneyim sunarak, onları sektörde etkili stratejiler geliştirebilecek ve uygulayabilecek yetkinlikler kazandırmaktır.
Ön Koşullar -
Eş Koşullar -
Özel Koşullar -
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. İrem Oran
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri Çarşamba 09:30-11:20 2A10 İncirli Yerleşkesi
Görüşme Saatleri ve Yeri Perşembe 11:00-11:50 2A03 İncirli Yerleşkesi
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
Temel Kaynaklar - Ders Notları
Diğer Kaynaklar - Pazarlama İletişimi Yönetimi, Yavuz Odabaşı-Mine Oyman, MediaCat

- Pazarlamanın 22 Kuralı, Al Ries-Jack Trout, MediaCat

- Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri, Erdoğan Koç, Seçkin Yayıncılık

- İknanın Psikolojisi, Robert B. Cialdini, Mediacat Kitapları

- Kültür Kodu, Clotaire Rapaille, FGP YAYINCILIK

- Konumlandırma, Jack Trout, MediaCat Yayıncılık

- Mor İnek Farklılaşarak İşinizi Dönüştürün - Seth Godin, MediaCat Yayıncılık

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş ve Dijital Pazarlamanın Temelleri Anlatım, Örnekleme, Tartışma
2. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları Anlatım, Örnekleme, Tartışma
3. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları (Web Siteleri, Bloglar, Forumlar) Anlatım, Örnekleme, Tartışma
4. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları (SEO) Anlatım, Örnekleme, Tartışma
5. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları (Dijital Reklamcılık) Anlatım, Örnekleme, Tartışma
6. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları (Sosyal Medya) Anlatım, Örnekleme, Tartışma
7. Hafta Dijital Pazarlama Kanalları (İçerik Pazarlaması) Anlatım, Örnekleme, Tartışma
8. Hafta E-posta Pazarlaması Anlatım, Örnekleme, Tartışma
9. Hafta Mobil Pazarlama Anlatım, Örnekleme, Tartışma
10. Hafta Influencer Pazarlama Anlatım, Örnekleme, Tartışma
11. Hafta Öğrenci Sunumları Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
12. Hafta Öğrenci Sunumları Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
13. Hafta Öğrenci Sunumları Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
14. Hafta Genel Değerlendirme ve Kapanış Dersi Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
15. Hafta Final Sınavı Yazılı Sınav
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 50
Final 1 50


ÖÇ-1Temel dijital pazarlama araçlarını (örneğin, SEO, sosyal medya, e-posta) kullanma becerisi kazanmak
ÖÇ-2Dijital pazarlama kampanyaları oluşturma ve yönetme yeteneği edinmek.
ÖÇ-3Etkili dijital içerik oluşturma temellerini öğrenmek.
ÖÇ-4Dijital pazarlama trendlerini takip etme ve bu trendlere uyum sağlama yeteneği kazanmak.
ÖÇ-5Dijital pazarlamanın temel kavramlarını ve önemini kavrayarak, geleneksel pazarlamadan farklarını anlamak.
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12
ÖÇ 1            
ÖÇ 2            
ÖÇ 3            
ÖÇ 4            
ÖÇ 5