Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT0532 KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
 Öğrencilere, kurumsal İletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, Kurumsal İletişimi bir bütün olarak değerleme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmak.
Ön Koşullar YOKTUR
Eş Koşullar YOKTUR
Özel Koşullar YOKTUR
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.Kağan Demirgil
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri Her hafta Perşembe günü saat 13:00- 14:50 arasında yüz yüze
Görüşme Saatleri ve Yeri Her hafta Perşembe günü saat 13:00- 14:50 arasında yüz yüze
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Ders anlatımı, proje hazırlama ve sunumu, sınıf içi tartışma ve örnek olay analizi, sınıf içi okuma ve anlama çalışmaları.
Temel Kaynaklar - Akyürek, Rüveyde . Kurumsal İletişim Yönetimi, Anadolu Üniv. Yay., 2005.
- Kaya, Bayram. Bütünleşik Kurumsal İletişim, Siyasal Kitabevi, 2003.
 
- Peltekoğlu, Filiz Balta. Halkla İlişkiler Nedir?, Beta Basım Yayım, 2009.
 
- Okay, Ayla . Kurum Kimliği, MediaCat Kitapları, 2005.
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta KAVRAM OLARAK KURUM, KURUMSALLAŞMA VE KURUMSAL İLETİŞİM SÖZLÜ ANLATIM
2. Hafta KURUMLARDA STRATEJİK YÖNETİM VE PLANLAMA SÖZLÜ ANLATIM
3. Hafta KURUMSAL KİMLİK VE KURUMSAL İMAJ SÖZLÜ ANLATIM
4. Hafta KURUM İÇİ İLETİŞİM SÖZLÜ ANLATIM
5. Hafta MEDYA İLİŞKİLERİ SÖZLÜ ANLATIM
6. Hafta MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ SÖZLÜ ANLATIM
7. Hafta RİSK VE KRİZ İLETİŞİMİ SÖZLÜ ANLATIM
8. Hafta BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ SÖZLÜ ANLATIM
9. Hafta SPONSORLUK SÖZLÜ ANLATIM
10. Hafta KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK SÖZLÜ ANLATIM
11. Hafta ETKİNLİK YÖNETİMİ SÖZLÜ ANLATIM
12. Hafta KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ SÖZLÜ ANLATIM
13. Hafta MARKA YÖNETİMİ SÖZLÜ ANLATIM
14. Hafta FİNAL SINAVI DEĞERLENDİRME
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 35
Final 1 65


ÖÇ-1Bir kurum için kurumsal iletişim planı tasarlayabilecek.
ÖÇ-2Hazırlanmış bir kurumsal iletişim planı içerisinde, çeşitli alt başlıklarda uygulayıcı olarak rol alabilecek.
ÖÇ-3Bir kurumu, Kurumsal İletişim açısından değerlendirebilecek.
ÖÇ-4Çeşitli kurumların Kurumsal İletişim uygulamalarını analiz edebilecek.
ÖÇ-5Kurumsal İmaj geliştirme çalışmalarını uygulayabilecek.
ÖÇ-6Bir kurumun kurum içi iletişim çalışmalarını analiz edebilecek.
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12
ÖÇ 1            
ÖÇ 2            
ÖÇ 3            
ÖÇ 4            
ÖÇ 5            
ÖÇ 6