Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT0550 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
 21. yüzyılın rekabet şartlarında tüketici davranışlarını anlamanın önemi kavramak; tüketici davranışlarına etki eden faktörleri, stratejileri ve ikna tekniklerini öğrenmektir.
Ön Koşullar -
Eş Koşullar -
Özel Koşullar -
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Berna Kutsal Özer
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri SALI 13:00-14:45 İNCİRLİ YERLEŞKESİ
Görüşme Saatleri ve Yeri SALI 12:00-13:00- İNCİRLİ YERLEŞKESİ 3A05
Öğretim Yöntem ve Teknikleri --Anlatım,

-Sunum

-Tartışma,

-Örnekleme

Temel Kaynaklar --Ders Notları

-"Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri", Erdoğan Koç, Seçkin Yayıncılık

-“Tüketici Davranışları” Prof.Dr.Yavuz Odabaşı , MediaCat
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Tüketici Davranışına Giriş; Tüketici Davranışı Nedir? Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
2. Hafta Pazarlamanın Temelleri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
3. Hafta Algılama Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
4. Hafta Öğrenme ve Hafıza Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
5. Hafta Motivasyon ve İlgilenim Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
6. Hafta Tutumlar Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
7. Hafta Benlik ve Kişilik Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
8. Hafta Vize Vize
9. Hafta Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
10. Hafta Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
11. Hafta Satın Alma Karar Süreci Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
12. Hafta Satın Alma Sonrası ve Değerlendirme Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
13. Hafta Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
14. Hafta Pazarlama Başarısızlıkları/Örnek Olay İnceleme Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
15. Hafta Final Final
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12