Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


DİJİTAL PR

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MYOU0005 DİJİTAL PR 2/0/0 SAD Türkçe 2
Dersin Amacı
Bu dersin amacı Dijital PR kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerin kapsamı, içeriği ve uygulama alanları hakkında bilgi vermek ve öğrencilerin bu alandaki yetkinliklerini geliştirmeyi hedeflemektedir. Dijital PR, şirketlerin ya da bireylerin online itibar yönetimi çalışmalarında, dijital iletişim kanallarının kullanılarak marka hakkında yapılan halkla ilişkiler faaliyetleridir. Markaların dijital mecralardaki izlenimini, imajını oluşturan/yöneten/değiştiren iletişim çalışmalarını kurgulayan ve yöneten uygulamalar Dijital PR’ın kapsamındadır.
Ön Koşullar -
Eş Koşullar -
Özel Koşullar -
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.Gözde Kuzu Uluçay, Dr. Öğr. Üyesi Ömür Kınay Alkan
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri -
Görüşme Saatleri ve Yeri CATS Meetings Salı 12:00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Sözlü anlatım, uygulama
Temel Kaynaklar  Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler, David Meerman Scott

Dijital Dönüşüm, Gonca Telli&Samet Aydın

-Marketing Türkiye Dergisi,

-Mediacat Dergisi

Diğer Kaynaklar

*https://hbrturkiye.com/

*https://www.campaigntr.com/

*https://www.capital.com.tr/

*https://dijilopedi.com/

*https://www.marketingturkiye.com.tr/

*https://mediacat.com/

*https://pazarlamasyon.com/

*https://www.webtekno.com/

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Halkla İlişkiler Tanımı & Kavramsal Çerçeve Sözlü anlatım
2. Hafta İşletmelerde Halkla İlişkilerin Önemi Sözlü anlatım
3. Hafta Dijital Çağın Halkla İlişkileri “Dijital PR” Sözlü anlatım
4. Hafta Halkla İlişkilerin Dijital Evrimi Sözlü anlatım
5. Hafta Dijital Değişim, Dijital Trendler Sözlü anlatım
6. Hafta Dijital Kriz İletişimi Sözlü anlatım
7. Hafta Dijital İtibar Yönetimi Sözlü anlatım
8. Hafta Ara sınav Sınav
9. Hafta Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sözlü anlatım, Uygulama
10. Hafta Dijital Etkinlik Yönetimi Sözlü anlatım, Uygulama
11. Hafta STK'lar ve Dijital PR Sözlü anlatım, Uygulama
12. Hafta Dijitalleşen Dünyada Hikaye Anlatıcılığı ve Halkla İlişkiler Sözlü anlatım, Uygulama
13. Hafta Sosyal Medya, Büyük Veri ve Yapay Zekanın Dijital Halkla İlişkilerdeki Rolü Sözlü anlatım, Uygulama
14. Hafta Dijital PR Örnekleri Uygulama
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 20
Final 1 50