Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Marka kavramına ve markanın bileşenlerine ilişkin akademik alt yapı, markanın inşası, iletişimi, yapılandırılması ve yeniden organizasyonuna ilişkin mesleki reflekslerin kazandırılması
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş & Marka Kavramının Ortaya Çıkışı ve Tarihsel Süreci Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
2. Hafta Marka Tanımı ve Kapsamı Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
3. Hafta Markalaşma Süreci Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
4. Hafta Marka Çeşitleri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
5. Hafta Ürün ve Marka Karşılaştırması Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
6. Hafta Marka Olmanın Önemi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
7. Hafta Vize Sınavı
8. Hafta Marka Kimliği, Marka Kişiliği, Marka İmajı, Marka Bilinirliliği Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
9. Hafta Marka Değeri, Marka Sadakati, Marka Farkındalığı, Marka Konumlandırma Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
10. Hafta Markaların Korunması Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
11. Hafta Marka Yönetim Stratejileri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
12. Hafta Marka Pazarlama Stratejisi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
13. Hafta Marka Stratejileri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
14. Hafta Final Sınavı Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
15. Hafta Final
16. Hafta Final
17. Hafta Final
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Markanın yaşayan bir varlık olarak, iletişimi, konumlandırması, yapılandırılması ve geliştirilmesi ve bütçe yönetimi noktasında projelerin tüm adımlarında aksiyon alabilir
ÖÇ-2Marka kavramına ilişkin tanımları yapabilir
ÖÇ-3Markanın bileşenlerini bir proje kapsamında oluşturabilir
ÖÇ-4 Markaların yönetimine ilişkin rakip analizi yapabilir
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 
ÖÇ 1 
ÖÇ 2 
ÖÇ 3 
ÖÇ 4 
ÖÇ 5 
ÖÇ 6 
ÖÇ 7 
ÖÇ 8 
ÖÇ 9 
ÖÇ 10 
ÖÇ 11 
ÖÇ 12 
ÖÇ 13 
ÖÇ 14 
ÖÇ 15 
ÖÇ 16 
ÖÇ 17 
ÖÇ 18 
ÖÇ 19 
ÖÇ 20 
ÖÇ 21 
ÖÇ 22 
ÖÇ 23 
ÖÇ 24 
ÖÇ 25 
ÖÇ 26 
ÖÇ 27 
ÖÇ 28 
ÖÇ 29 
ÖÇ 30 
ÖÇ 31 
ÖÇ 32 
ÖÇ 33 
ÖÇ 34 
ÖÇ 35 
ÖÇ 36 
ÖÇ 37 
ÖÇ 38 
ÖÇ 39 
ÖÇ 40 
ÖÇ 41 
ÖÇ 42 
ÖÇ 43 
ÖÇ 44 
ÖÇ 45 
ÖÇ 46 
ÖÇ 47 
ÖÇ 48