Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT3001 3 DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ 3/0/0 Z Türkçe 3
Dersin Amacı
Farklı ihtiyaç ve beklentileri olan müşteri olgusunu doğru analiz etmek, küreselleşmeyle beraber dijital yöntemler aracılığıyla müşteriler ile interaktif iletişim kurmada  gerekli yöntemleri kavrayabilmek, ilişkisel pazarlamanın önemi ve  tüketici merkezli uygulamalara dikkat çekerek öğrencilere geniş bir perspektif sunmak.
Ön Koşullar ---
Eş Koşullar ---
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Emine Anık
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Pazartesi, 16:00-18:50, 2A01, İncirli Yerleşke
Görüşme Saatleri ve Yeri CATS Meeting
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Anlatım, sunum, örnek olay analizi
Temel Kaynaklar Yavuz Odabaşı, Pazarlama İletişimi Yönetimi, Mediacat Yayıncılık

 Hülya Bakırtaş, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Ekin Yayıncılık.
Diğer Kaynaklar -Ders notları, tez, makale
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetimine Giriş Sunum ve anlatım
2. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetiminin Amaçları ve Özellikleri Sunum ve anlatım
3. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetim Sürecinde Dijitalleşme Sunum ve anlatım
4. Hafta Deneyim Kavramı ve Müşteri Deneyimi Sunum ve anlatım
5. Hafta Müşteri Deneyiminin Kesitleri Sunum ve anlatım
6. Hafta Deneyimsel Pazarlama İletişimi Sunum ve anlatım
7. Hafta Genel Tekrar Genel Tekrar
8. Hafta Müşteri Sadakati Sunum ve anlatım
9. Hafta Müşteri Yolculuğunun Haritalandırılması Sunum ve anlatım
10. Hafta Müşteri Şikayetler Yönetimi Sunum ve anlatım
11. Hafta Yeni Nesil Müşteri İlişkileri Yönetimi- Sosyal CRM Sunum ve anlatım
12. Hafta Dijital Dünyada Müşteri Deneyimi Trendleri Sunum ve anlatım
13. Hafta Dijital Dünyada Müşteri Deneyimi Trendleri Sunum ve anlatım
14. Hafta Genel Tekrar Sunum ve anlatım
15. Hafta Final Sınav
16. Hafta Final Sınav
17. Hafta Final v
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Müşteri İlişkileri Yönetimi sürecine hakim olma
ÖÇ-2Tüketici davranışlarını bilme.
ÖÇ-3Müşteriyi elde tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilme.
ÖÇ-4 Müşteri değer yönetim sürecini tanıma.
ÖÇ-5Müşteri sadakat programlarını tanıma
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12
ÖÇ 1            
ÖÇ 2            
ÖÇ 3            
ÖÇ 4            
ÖÇ 5