Pazarlama kavramlarının anlaşılması, işletmelerin varlıklarını sürdürebilmek için ihtiyaç duyulan pazarlama yönetimi bilgilerinin temelinin kavranması
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Pazarlama Karması: Dağıtım: Dağıtım Kanalları, Tedarik Zinciri Yönetimi Ve Lojistik
Anlatım, sunum, örnek olay analizleri
11. Hafta
Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması (Ürün, Fiyat)
Anlatım, sunum, örnek olay analizleri
12. Hafta
Hizmet Pazarlaması ve Pazarlama Karması (Dağıtım, Tutundurma)
Anlatım, sunum, örnek olay analizleri
13. Hafta
Uluslararası Pazarlama
Anlatım, sunum, örnek olay analizleri
14. Hafta
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar ve Gelişmeler
Anlatım, sunum, örnek olay analizleri
15. Hafta
Final haftası
Sınav
16. Hafta
Final haftası
Sınav
17. Hafta
Final haftası
Sınav
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Final
1
100
ÖÇ-1
Pazarlama temel kavramlarının anlaşılması
ÖÇ-2
Pazarlamanın işletme içerisindeki yerini ve uygulama alanlarını anlamak
ÖÇ-3
Pazarlamada yeni trendler ve iş modelleri hakkında bilgi edinmek
ÖÇ-4
Stratejik pazarlama yönetiminin temeli olan pazarlama karması kavramının anlaşılması
ÖÇ-5
Güncel haberlere pazarlama açısından bakmak
Program Çıktıları
PÇ-1
İşletme Yönetimi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-2
Örgütsel yapı içerisinde ne şekilde planlama, organizasyon, liderlik ve kontrol mekanizmalarının işleyeceğini bilmek
PÇ-3
İnsan kaynakları yönetimi ile iş ve sosyal güvenlik mevzuatını tanıyan
PÇ-4
İş dünyasının yasal çerçevesini düzenleyen başlıca hukuk kurallarını dikkate alarak, mesleği ile ilgili mevzuata hakim ve hukuki sorumluluk sahibi olmak
PÇ-5
Problem çözme ve karar almaya ilişkin veri toplama tekniklerinden faydalanabilmek
PÇ-6
Muhasebede kullanılan temel yöntemleri ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-7
Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek, pazar araştırmaları yapabilmek ve bunların gerektirdiği pazarlama iletişimini kullanabilmek
PÇ-8
Bilgisayar ve gerekli programların kullanım bilgisine sahip olmak
PÇ-9
İş süreçleri ve proje yönetimi tekniklerinin temel prensiplerini uygulayabilmek
PÇ-10
Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerisine sahip olmak