Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
İşletme Yönetimi
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
ISY0013 MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ 2/0/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
 Ders kapsamında, katılımcıların; temel müşteri ilişkileri yönetimi kavramları, deneyim kavramı, yeni nesil dijital müşteri ilişkileri yönetimi konularına hakim olmalarını sağlayarak, işletmelerin müşteri ilişkilerini oluşturmada ve geliştirmede nasıl bir yol izlediğinin bilgilendirilmesi amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. Emine ANIK
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır.
Görüşme Saatleri ve Yeri Çarşamba İncirli Kampüs
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
Temel Kaynaklar -MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ: 4.0 ÇAĞINDA REKABETTE BAŞARININ SIRRI, CAN ERDEM VE NİHAT TAVŞAN, 2019, BETA YAYINEVİ
Diğer Kaynaklar - YENİ NESİL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI, VAKA ANALİZLERİ İLE, AYSUN KAHRAMAN-ESRA GÜVEN, GAZİ KİTAPEVİ,2019.
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta GİRİŞ, PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
2. Hafta DENEYİM KAVRAMI VE MÜŞTERİ DENEYİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
3. Hafta MÜŞTERİ DENEYİMİ VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
4. Hafta MÜŞTERİ YOLCULUĞU HARİTASI HAZIRLAMAK GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
5. Hafta MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
6. Hafta YENİ NESİL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ- SOSYAL CRM GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
7. Hafta SOSYAL MEDYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
8. Hafta MÜŞTERİ BİLİNÇ YOLCULUĞU GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
9. Hafta GENEL TEKRAR GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
10. Hafta MÜŞTERİ DENEYİMİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MARKA KİŞİLİĞİ VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
11. Hafta MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARIMI- İÇERİK PAZARLAMASI GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
12. Hafta DİJİTAL DÜNYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ TRENDLERİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
13. Hafta ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
14. Hafta GENEL TEKRAR GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
15. Hafta FİNAL SINAV
16. Hafta FİNAL SINAV
17. Hafta FİNAL SINAV
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Müşteri İlişkileri Yönetimi kavramları hakkında bilgilendirmek.
ÖÇ-2 Müşteri kazanma, kazanılan müşterinin elde tutulması, kaybedilen müşterinin yeniden kazanılması metotları hakkında bilgilendirmek
ÖÇ-3 Müşteri sadakati, müşteri tatmini, toplam kalite yönetimi gibi kavramların müşteri ilişkileri yönetimi açısından önemi hakkında bilgilendirmek.
ÖÇ-4Deneyim, müşteri deneyimi, yeni nesil dijital müşteri ilişkileri kavramları ve stratejileri hakkında bilgilendirmek.
ÖÇ-5Müşteri ilişkilerinin işletmeler, çalışanlar ve müşteriler açısından önemi hakkında bilgilendirmek.
Program Çıktıları
PÇ-1İşletme Yönetimi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-2Örgütsel yapı içerisinde ne şekilde planlama, organizasyon, liderlik ve kontrol mekanizmalarının işleyeceğini bilmek
PÇ-3İnsan kaynakları yönetimi ile iş ve sosyal güvenlik mevzuatını tanıyan
PÇ-4İş dünyasının yasal çerçevesini düzenleyen başlıca hukuk kurallarını dikkate alarak, mesleği ile ilgili mevzuata hakim ve hukuki sorumluluk sahibi olmak
PÇ-5Problem çözme ve karar almaya ilişkin veri toplama tekniklerinden faydalanabilmek
PÇ-6Muhasebede kullanılan temel yöntemleri ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-7Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek, pazar araştırmaları yapabilmek ve bunların gerektirdiği pazarlama iletişimini kullanabilmek
PÇ-8Bilgisayar ve gerekli programların kullanım bilgisine sahip olmak
PÇ-9İş süreçleri ve proje yönetimi tekniklerinin temel prensiplerini uygulayabilmek
PÇ-10Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerisine sahip olmak
PÇ-11İşletme yapısında kalite odaklı yaklaşım planları yapabilmek
PÇ-12Sektörde doğru yatırımları hedefleyebilecek iş analizleri geliştirebilmek ve bunların matematiksel takiplerini yapabilmek
PÇ-13İş çevresinde finansal analiz tekniklerinden faydalanabilmek
PÇ-14Başlıca sayısal analiz yöntemlerinden ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamalarından yararlanabilmek
PÇ-15Mesleği ile ilgili mevzuatı takip eden ve temel hukuk bilgilerine sahip olmak
PÇ-16Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-17Üretim ve satış yönetiminin temel kavramlarını ve süreçlerini tanımak
PÇ-18İşletme Yönetimi konusunda mesleki ingilizce bilgisine sahip olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12PÇ 13PÇ 14PÇ 15PÇ 16PÇ 17PÇ 18
ÖÇ 1                  
ÖÇ 2                  
ÖÇ 3                  
ÖÇ 4                  
ÖÇ 5