Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
İşletme Yönetimi
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Öğrencinin, İşletmenin hedef ve stratejilerine göre müşteriler ile iletişim kurabilmesini ve müşterilerin özelliklerine göre sınıflandırılmasına yardımcı olabilmesini, online alışveriş sisteminin özelliklerine göre online tüketici davranışlarını, müşterilerin satınalma yöntem ve sıklıklarına göre de geleneksel tüketici davranışlarını yorumlayabilmesini, randevu alma ve verme kurallarına göre, randevu düzenleyebilmesini ve izleyebilmesini, ağırlama tekniklerine göre müşteriyi ağırlayabilmesini, müşteriyi elde tutma programlarına göre, müşteri değeri yaratmak konusunda ve müşteri memnuniyeti ölçme tekniklerine göre müşteri memnuniyet ölçümüne yardımcı olmayı sağlamaktır
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Müşteriler ile iletişim kurmak-1 Sözlü anlatım
2. Hafta Müşteriler ile iletişim kurmak-2 Sözlü anlatım
3. Hafta Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak -1 Sözlü anlatım
4. Hafta Müşterilerin sınıflandırılmasına yardımcı olmak -2 Sözlü anlatım
5. Hafta Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak -1 Sözlü anlatım
6. Hafta Online tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak -2 Sözlü anlatım
7. Hafta Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak -1 Sözlü anlatım
8. Hafta Vize
9. Hafta Geleneksel tüketici davranışları ile ilgili bilgileri yorumlamak -2 Sözlü anlatım
10. Hafta Randevu düzenlemek ve izlemek -1 Sözlü anlatım
11. Hafta Müşteriyi ağırlamak Sözlü anlatım
12. Hafta Müşteri değeri yaratmak konusunda katkı sağlamak Sözlü anlatım
13. Hafta Müşteri memnuniyetinin ölçümüne katkı sağlamak Sözlü anlatım
14. Hafta Müşteri şikayetleri yönetimine katkı sağlamak Sözlü anlatım
15. Hafta Final Haftası
16. Hafta Final Haftası
17. Hafta Final Haftası
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Müşteri ilişkilerinin yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-2 Müşteri randevu ve kabul programı yapmak
ÖÇ-3Müşteriyi tanımak ve müşteri ilişkileri kurmak
ÖÇ-4 Müşteri memnuniyetini artırmak
ÖÇ-5Müşteri tüketim alışkanlıklarını ve müşteri potansiyelini tespit etmek
Program Çıktıları
PÇ-1İşletme Yönetimi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-2Örgütsel yapı içerisinde ne şekilde planlama, organizasyon, liderlik ve kontrol mekanizmalarının işleyeceğini bilmek
PÇ-3İnsan kaynakları yönetimi ile iş ve sosyal güvenlik mevzuatını tanıyan
PÇ-4İş dünyasının yasal çerçevesini düzenleyen başlıca hukuk kurallarını dikkate alarak, mesleği ile ilgili mevzuata hakim ve hukuki sorumluluk sahibi olmak
PÇ-5Problem çözme ve karar almaya ilişkin veri toplama tekniklerinden faydalanabilmek
PÇ-6Muhasebede kullanılan temel yöntemleri ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamaları konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-7Pazarlamanın fonksiyonlarını ve iş hayatındaki uygulamalarını tanıyabilmek, pazar araştırmaları yapabilmek ve bunların gerektirdiği pazarlama iletişimini kullanabilmek
PÇ-8Bilgisayar ve gerekli programların kullanım bilgisine sahip olmak
PÇ-9İş süreçleri ve proje yönetimi tekniklerinin temel prensiplerini uygulayabilmek
PÇ-10Sözlü ve yazılı olarak etkin iletişim becerisine sahip olmak
PÇ-11İşletme yapısında kalite odaklı yaklaşım planları yapabilmek
PÇ-12Sektörde doğru yatırımları hedefleyebilecek iş analizleri geliştirebilmek ve bunların matematiksel takiplerini yapabilmek
PÇ-13İş çevresinde finansal analiz tekniklerinden faydalanabilmek
PÇ-14Başlıca sayısal analiz yöntemlerinden ve bu yöntemlerin iş dünyasındaki uygulamalarından yararlanabilmek
PÇ-15Mesleği ile ilgili mevzuatı takip eden ve temel hukuk bilgilerine sahip olmak
PÇ-16Atatürk İlkeleri konusunda bilinçli ve İnkılâp Tarihi konusunda bilgi sahibi olmak
PÇ-17Üretim ve satış yönetiminin temel kavramlarını ve süreçlerini tanımak
PÇ-18İşletme Yönetimi konusunda mesleki ingilizce bilgisine sahip olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 
ÖÇ 1 
ÖÇ 2 
ÖÇ 3 
ÖÇ 4 
ÖÇ 5 
ÖÇ 6 
ÖÇ 7 
ÖÇ 8 
ÖÇ 9 
ÖÇ 10 
ÖÇ 11 
ÖÇ 12 
ÖÇ 13 
ÖÇ 14 
ÖÇ 15 
ÖÇ 16 
ÖÇ 17 
ÖÇ 18 
ÖÇ 19 
ÖÇ 20 
ÖÇ 21 
ÖÇ 22 
ÖÇ 23 
ÖÇ 24 
ÖÇ 25 
ÖÇ 26 
ÖÇ 27 
ÖÇ 28 
ÖÇ 29 
ÖÇ 30 
ÖÇ 31 
ÖÇ 32 
ÖÇ 33 
ÖÇ 34 
ÖÇ 35 
ÖÇ 36 
ÖÇ 37 
ÖÇ 38 
ÖÇ 39 
ÖÇ 40 
ÖÇ 41 
ÖÇ 42 
ÖÇ 43 
ÖÇ 44 
ÖÇ 45 
ÖÇ 46 
ÖÇ 47 
ÖÇ 48 
ÖÇ 49 
ÖÇ 50 
ÖÇ 51 
ÖÇ 52 
ÖÇ 53 
ÖÇ 54 
ÖÇ 55 
ÖÇ 56 
ÖÇ 57 
ÖÇ 58 
ÖÇ 59 
ÖÇ 60 
ÖÇ 61 
ÖÇ 62 
ÖÇ 63 
ÖÇ 64 
ÖÇ 65 
ÖÇ 66 
ÖÇ 67 
ÖÇ 68 
ÖÇ 69 
ÖÇ 70 
ÖÇ 71 
ÖÇ 72 
ÖÇ 73 
ÖÇ 74 
ÖÇ 75 
ÖÇ 76 
ÖÇ 77 
ÖÇ 78 
ÖÇ 79 
ÖÇ 80 
ÖÇ 81 
ÖÇ 82 
ÖÇ 83 
ÖÇ 84 
ÖÇ 85 
ÖÇ 86 
ÖÇ 87 
ÖÇ 88 
ÖÇ 89 
ÖÇ 90