|
Haftalık Ders Programı |
Hafta |
Dersin İçeriği |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1. Hafta |
Radyo ve Televizyon İşletmelerinde Yönetim ve Organizasyon: Radyo ve televizyon işletmeciliğinde yayın ve yönetim sistemleri |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
2. Hafta |
Radyo ve işletmelerinin örgüt yapısı, Radyo ve televizyon yayıncılığında yeni örgüt yaklaşımları |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
3. Hafta |
Radyo ve Televizyonda Üretim Planlama: Radyo televizyon işletmelerinde üretimin konusu ve özellikleri |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
4. Hafta |
Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim planlaması, Radyo ve televizyon işletmelerinde üretim süreci |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
5. Hafta |
Vize |
|
6. Hafta |
Yayın akış stratejileri |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
7. Hafta |
Televizyon İzleme Ölçümleri: Giriş, Televizyon izleme ölçüm yöntemleri |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
8. Hafta |
Türkiye'de televizyon izleme ölçümü |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
9. Hafta |
Ölçüm verileri temel kavramları, Ölçüm verilerinin kullanım alanları |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
10. Hafta |
Televizyon Pazarlaması: Giriş, Pazarlama kavramı |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
11. Hafta |
Medya işletmeleri ve pazarlama |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
12. Hafta |
Televizyon pazarlama stratejileri |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
13. Hafta |
Finansal Yönetim: Giriş, işletme sermayesi yönetimi |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
14. Hafta |
Türkiye Radyo Televizyon Kurumunun sermaye yapısı, Özel radyo ve televizyon işletmelerinin sermaye yapısı |
Sözlü Anlatım ve Uygulama |
15. Hafta |
Final |
|
16. Hafta |
|
|
17. Hafta |
|
|