Öğrencilerin temel düzeyde teknik metinleri okuyup anlamalarını sağlamak ve konu dahilinde teknik ve endüstri alanında başarılı bir şekilde İngilizce olarak yazılı ve sözlü iiletişim kurabilmesini sağlamak.
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Introduction to the Course
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
2. Hafta
Unit 6 – Materials
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
3. Hafta
Unit 6 – Materials
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
4. Hafta
Unit 7 – Specification
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
5. Hafta
Unit 7 – Specification
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
6. Hafta
Unit 8 –Reporting
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
7. Hafta
Unit 8 –Reporting
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
8. Hafta
MIDTERM
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
9. Hafta
Unit 9 – Troubleshooting
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
10. Hafta
Unit 9 – Troubleshooting
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
11. Hafta
Unit 10 – Safety
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
12. Hafta
Unit 10 – Safety - QUIZ
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
13. Hafta
Unit 11 – Cause and Effect
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatım
14. Hafta
Unit 11 – Cause and Effect - QUIZ
Öğrenci odaklı, eklektik, interaktif,Görsel ve İşitsel Anlatımup çalışmaları, mikro öğrenim,bilgisayar destekli öğretim tekniklerinin biri veya birkaçı kullanılacaktır.
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
1.Öğrenciler temel İngilizce yapıları teknik içerik içinde anlayabilirler.
ÖÇ-2
2.Öğrenciler İngilizce teknik kelimeleri konuşma ve yazı dilinde kullanabilirler.
ÖÇ-3
3.Öğrenciler farklı konulardaki teknik okuma parçalarına aşına olurlar.
ÖÇ-4
4. Öğrenciler farklı yapıları teknik içerikte kullanabilirler.
ÖÇ-5
5.Öğrenciler problem raporu hazırlayıp açıklayabilirler.
ÖÇ-6
6.Öğrenciler teknik araçların işleyişini İngilizce olarak açıklayabilirler.
Program Çıktıları
PÇ-1
Hava aracı ve havacılıkla ilgili temel prensip, kural ve kanunları bilme, kavrama ve uygulayabilmek.
PÇ-2
Hava aracının yapısal özelliklerini ve hava aracı bakımı ile ilgili takım, alet ve makinaları tanımak ve kullanabilmek
PÇ-3
Hava aracı elektroniği ile ilgili temel konuları bilme ve uygulayabilmek
PÇ-4
Teknik resim ve sivil havacılık kuralları bilmek.
PÇ-5
Hava aracı bakım ve onarımıyla ilgili standartları bilme ve uygulayabilmek.
PÇ-6
Hava aracı otomatik kontrol ve kumanda yöntemlerini bilmek.
PÇ-7
Algoritma ve Programlama Yaparak Mikrodenetleyici Devrelerini Kurmak
PÇ-8
İş Emniyeti Sağlayarak Elektronik Malzemeleri Kullanmak ve Temel Ölçümler Yapmak
PÇ-9
Hava aracı temel elektrik-elektronik sistemleri, malzemelerini bilmek ve arıza analizi yapmak
PÇ-10
Sayısal, Analog ve Güç Elektroniği Devreleri Kurmak
PÇ-11
Kontrol, Haberleştirme sistemi ve Algılayıcıları Kurmak
PÇ-12
İş Yeri/İşletmeyi Kurmak(Ön Koşul) ,kalite Güvence ve Standartlarını Uygulamak ve İngilizce okuyabilmek, anlayabilmek, yazabilmek ve konuşabilmek.
PÇ-13
Bilişim Olanaklarını Kullanarak Kendini Geliştirmek , İletişim Mesleki Etik Değerlere Uymak ve Araştırma yapmak.
PÇ-14
Acil Durumlarda Hastaya/Yaralıya İlk Yardım Yapmak ve çevreyi korumak
PÇ-15
Mesleğinde Matematik İle İlgili Uygulamalar Yapmak