Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Hava Lojistiği
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

Hava Lojistiği Programı Ana Sayfası / Program Ders Planı / HAVA LOJİSTİĞİNDE GÜNCEL KAVRAMLAR

HAVA LOJİSTİĞİNDE GÜNCEL KAVRAMLAR

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
HHL0001 HAVA LOJİSTİĞİNDE GÜNCEL KAVRAMLAR 3/0/0 SA Turkish 3
Dersin Amacı
21. yüzyılın rekabet şartlarında müşteri ilişkilerinin öneminin kavranması, mevcut müşteriyi elde tutarak yeni müşteriler elde etmede müşteri ilişkilerinde yönetimsel süreç, strateji ve taktiklere hakim olunması. 
 
Ön Koşullar -
Eş Koşullar -
Özel Koşullar -
Öğretim Üyeleri ÖĞR. GÖR. FATMA KÖMÜRCÜOĞLU SOYTÜRK
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır.
Görüşme Saatleri ve Yeri Salı, 11:45-12:30, 3A05, İncirli Yerleşkesi
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
- Anlatım
- Tartışma
- Sunum
- Örnek Olaylar
Temel Kaynaklar -Ders Notları
Diğer Kaynaklar
- Bakırtaş, Hülya. Müşteri İlişkileri Yönetimi, Bursa:Ekin Yayınevi, 2013.
- Odabaşı, Yavuz. Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri, İstanbul:Der Yayınları, 1997.
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş dersi; Tanışma ve Müşteri İlişkileri Üzerine Konuşma Sözlü Anlatım, Sunum
2. Hafta Müşteri İlişkileri Kavramı ve Özellikleri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
3. Hafta Pazar, Pazarlama ve Müşteri İlişkilerinin Değişen Yapısı Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
4. Hafta Örgütsel Kültür ve Değişim Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
5. Hafta Müşterilerle İletişim Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
6. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetim Modelleri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
7. Hafta Müşteri Değeri, Müşteri Tatmini ve Bağlılık İlişkisi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
8. Hafta Vize Sınavı Vize Sınavı
9. Hafta Müşteriyi Kazanma ve Tutma Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
10. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetiminin Planlanması ve Uygulaması Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
11. Hafta Müşteri Hizmet Kalitesi, Sistemi ve Kontrol Listesi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
12. Hafta Müşteri İlişkilerinin Ölçülmesi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
13. Hafta Örnek Uygulama Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
14. Hafta Genel Tekrar Sözlü Anlatım
15. Hafta Final Haftası Final Haftası
16. Hafta Final Haftası Final Haftası
17. Hafta Final Haftası Final Haftası
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Müşteri ilişkilerinde; mevcut müşteriyi elde tutma, yeni müşteriler elde etme ve değer yaratma konularında kapsamlı bilgi sahibi olacak
ÖÇ-2Müşteri ilişkilerinin planlama ve uygulama süreçlerini kavrayabilecek
ÖÇ-3Müşteri ilişkileri yönetiminde stratejiler geliştirebilecek
ÖÇ-4Müşteri ilişkileri ve örgütsel kültür arasındaki ilişkiyi açıklayabilecek
ÖÇ-5Müşteri sorunları karşısında çözüm stratejileri üretebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1Temel işletme ve iktisat bilgilerine sahip olmak
PÇ-2Sivil havacılıkla ilgili bilgilere sahip olmak
PÇ-3Muhasebe alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4Taşımacılık sistemleri ve kombine taşımacılık bilgilerine sahip olmak
PÇ-5Depolama , envanter yönetimi gibi bilgilere sahip olmak
PÇ-6Temel hukuk bilgisine sahip olmak
PÇ-7Tedarik zinciri alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-8Belgelemeler alanında temel konuları bilmek
PÇ-9Türkçeyi etkin ve düzgün kullanabilmek
PÇ-10Atatürk İlke ve İnkilapları hakkında temel bilgilere sahip olabilmek
PÇ-11Yabancı Dili etkin kullanabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11
ÖÇ 1           
ÖÇ 2           
ÖÇ 3           
ÖÇ 4           
ÖÇ 5