Bu dersin amacı, öğrencilerin dil becerilerinin yanı sıra, iş İngilizcesi alanında bilgilerini geliştirmeye yönelik hedeflenen düzeyde dilin nasıl kullanıldığını öğrencilere göstermektir. Bu ders, öğrencilerin Akademik ve mesleki iletişim ihtiyaçlarını karşılamak ve etkili iletişim kuramlarını en iyi bir şekilde uygulayabilecek profesyoneller yetiştirmek için tasarlanmıştır.
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
2. Hafta
Unit 1: Introduction to Fashion
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
3. Hafta
Unit 1: Introduction to Fashion
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
4. Hafta
Unit 2: History of Fashion
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
5. Hafta
Unit 2: History of Fashion
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
6. Hafta
Unit 3: Textiles
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
7. Hafta
Unit 3: Textiles
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
8. Hafta
Ara Sınav
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
9. Hafta
Unit 4: Garment Construction
Face2face Elemantary
Ara Sınav
10. Hafta
Unit 4: Garment Construction
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
11. Hafta
Unit 5: Production
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
12. Hafta
Unit 5: Production
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
13. Hafta
Unit 6:Promotion
Face2face Elemantary
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
14. Hafta
Genel Tekrar
Tahmin yürütme, Soru-cevap, Gösterip yaptırma, Rol yapma, Bireysel çalışma, Grup çalışması,Örnek olay, Beyin fırtınası, Anlatma,
15. Hafta
Final Sınavı
Final Sınavı
16. Hafta
Final Sınavı
17. Hafta
Final Sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
1. Dinlediği konuşmaları anlama ve karşılık verme. Kumaş çeşitleri, kumaş desenleri hakkında İngilizce konuşabilme
ÖÇ-2
2. Moda alanında önde gelen trendleri takip edebilme
ÖÇ-3
3. Modada kullanılan ölçümleri İngilizce olarak anlama ve kullanabilme
ÖÇ-4
4. İngilizce olarak moda alanında rapor verme
ÖÇ-5
5. Sebep sonuç ilişkisini İngilizce olarak açıklayabilme
Program Çıktıları
PÇ-1
Moda tasarımı alanında temel teorik bilgi ve beceriye sahip olma
PÇ-2
Mesleği ile ilgili olarak almış olduğu teorik bilgileri gerçek bir iş ortamında uygulayabilme, verileri yorumlayabilme ve analiz etme becerisine sahip olma.
PÇ-3
Alanıyla ilgili çalışmaları yürütecek, bu süreçte araştırma projeleri planlayacak, uygulama projesinde yer alabilecek özgüvene ve yetkinliğe sahip olma.
PÇ-4
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahip olma.
PÇ-5
Moda tasarımı ile ilgili bilgisayar programlarından en az birini iyi derecede kullanabilme
PÇ-6
Mesleğinde paylaşımcı ve katılımcı, çağdaş, yenilikçi, konusuyla ilgili bilgi teknolojilerinden yararlanabilen, yaşam boyu öğrenme yetisini sürdürebilme özelliklerine sahip olma
PÇ-7
Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştürebilme
PÇ-8
Mesleğin sorunlarını anlayıp yorumlayarak, fikirlerini sözlü veya yazılı, açık bir şekilde ifade edebilme
PÇ-9
Mesleki etik ve kültürel değerlere sahip olma.
PÇ-10
Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirme.