Dijital dünyadaki yeni trendlere hakim olacak yetkinliğe ulaşmak
Dijital dünyadaki yeni trendlere hakim olacak yetkinliğe ulaşmak
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri
Öğr.Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Salı, 14.00-16.00, İncirli Kampüs
Görüşme Saatleri ve Yeri
Salı, 14.00-16.00, İncirli Kampüs 3A04
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-
Temel Kaynaklar
-
Diğer Kaynaklar
-
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse giriş
2. Hafta
İletişimin temel öğeleri
Anlatım, örnekleme, sunum
3. Hafta
Kitle iletişim araçları
Anlatım, örnekleme, sunum
4. Hafta
Yeni medyaya giriş
Anlatım, örnekleme, sunum
5. Hafta
Popüler kültür
Anlatım, örnekleme, sunum
6. Hafta
Vize
7. Hafta
Yeni medya ve sanat
Anlatım, örnekleme, sunum
8. Hafta
Ekonomi Politik
Anlatım, örnekleme, sunum
9. Hafta
Alternatif medya
Anlatım, örnekleme, sunum
10. Hafta
Dijital Aktivizm
Anlatım, örnekleme, sunum
11. Hafta
Sanal Gerçeklik
Anlatım, örnekleme, sunum
12. Hafta
Siber Zorbalık
Anlatım, örnekleme, sunum
13. Hafta
Algı Yönetimi
Anlatım, örnekleme, sunum
14. Hafta
Genel Tekrar
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Medya okuryazarlığına dair temel ilkeleri bilmek
ÖÇ-2
Eleştirel bakış açısına sahip olmak
ÖÇ-3
Medya içeriklerini analiz edebilir hale gelmek
ÖÇ-4
Dijital medya ortamlarındaki iletileri anlamlı biçimde takip edebilir hale gelmek
ÖÇ-5
Dijital ortamda kolektif çalışma yapmaya yetkin olmak
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek