Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Yeni medya hem gündelik hayatın hem de birçok iş alanın pratiklerini değiştirdi ve iletişim stratejilerinin önemli bir parçası haline geldi. Sosyal medya dersinin amacı; sosyal medya kavramını, sosyal ağların özelliklerini ve farklı alanlarda kullanımlarını tartışmak. Farklı sektörlerde kullanılabilecek başarılı bir sosyal medya iletişim planı hazırlayabilmek. Sosyal ağlarda gerçekleştirilen iletişim çalışmalarını raporlamasını öğrenmek. 
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Sosyal Medyaya Giriş Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
2. Hafta Web 1.0 ve Web 2.0 Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
3. Hafta Sosyal Ağlar Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
4. Hafta Dijital Vatandaşlık, Dijital Yerliler, Dijital Göçmenler, Dijital Yönetişim Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
5. Hafta Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Reklam Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
6. Hafta Sosyal Medya ve İçerik Stratejileri Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
7. Hafta Ara Sınav (Vize)
8. Hafta Sosyal Medya ve Gizlilik Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
9. Hafta Sosyal Medyada Kriz Yönetimi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
10. Hafta Transmedya, Post Truth kavramları ve örnekler Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
11. Hafta Sosyal Medyada Algı ve İmaj Yönetimi Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
12. Hafta Öğrenci Sunumları Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
13. Hafta Öğrenci sunumları Sözlü Anlatım, Sunum, Örnekleme
14. Hafta Genel Tekrar
15. Hafta Final
16. Hafta Final
17. Hafta Final
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 20
Final 1 80


ÖÇ-1Web 2.0 teknolojilerinin interneti nasıl dönüştürdüğünü kavrayabilmek
ÖÇ-2Yeni medya teknolojileri ve sosyal medyaya ilişkin kavramları özümseyebilmek ve iletişim çalışmalarıya ilişkendirebilmek
ÖÇ-3Sosyal medya araçları hakkında detaylı bilgi sahibi olmak
ÖÇ-4Sosyal medya araçlarını uzmanlık alanı çerçevesinde kullanabilmek
ÖÇ-5Sosyal medya iletişim planı geliştirebilmek
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 
ÖÇ 1 
ÖÇ 2 
ÖÇ 3 
ÖÇ 4 
ÖÇ 5 
ÖÇ 6 
ÖÇ 7 
ÖÇ 8 
ÖÇ 9 
ÖÇ 10 
ÖÇ 11 
ÖÇ 12 
ÖÇ 13 
ÖÇ 14 
ÖÇ 15 
ÖÇ 16 
ÖÇ 17 
ÖÇ 18 
ÖÇ 19 
ÖÇ 20 
ÖÇ 21 
ÖÇ 22 
ÖÇ 23 
ÖÇ 24 
ÖÇ 25 
ÖÇ 26 
ÖÇ 27 
ÖÇ 28 
ÖÇ 29 
ÖÇ 30 
ÖÇ 31 
ÖÇ 32 
ÖÇ 33 
ÖÇ 34 
ÖÇ 35 
ÖÇ 36 
ÖÇ 37 
ÖÇ 38 
ÖÇ 39 
ÖÇ 40 
ÖÇ 41 
ÖÇ 42 
ÖÇ 43 
ÖÇ 44 
ÖÇ 45 
ÖÇ 46 
ÖÇ 47 
ÖÇ 48 
ÖÇ 49 
ÖÇ 50 
ÖÇ 51 
ÖÇ 52 
ÖÇ 53 
ÖÇ 54 
ÖÇ 55 
ÖÇ 56 
ÖÇ 57 
ÖÇ 58 
ÖÇ 59 
ÖÇ 60