Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Turizm ve Otel İşletmeciliği
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

Turizm ve Otel İşletmeciliği Programı Ana Sayfası / Program Ders Planı / ETKİNLİK YÖNETİMİ VE MARKA İLETİŞİMİ

ETKİNLİK YÖNETİMİ VE MARKA İLETİŞİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
ITO0006 ETKİNLİK YÖNETİMİ VE MARKA İLETİŞİMİ 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
Dünyada ve ülkemizde düzenlenen etkinliklerin turizm kapsamında değerlendirilmesi sonucunda önerilebilir yeni etkinliklerin ortaya konabilmesidir ve marka iletişiminin öğrenilmesi amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar -
Eş Koşullar -
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri ÖĞR.GÖR. HİLAL GÜNDOĞAN
Asistanlar -
Ders Gün,Saat ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır.
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Temel Kaynaklar -
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Etkinlik kavramı, kapsamı ve özellikleri Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
2. Hafta Etkinlik Turizmi Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
3. Hafta Etkinliklerin Yönetimi ve Koordinasyonu Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
4. Hafta Etkinlik Pazarlaması Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
5. Hafta Marka ve Marka İletişimi Kavramları Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
6. Hafta Pazar Analizi Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
7. Hafta Vize Haftası
8. Hafta Bölümleme (Segmentasyon) Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
9. Hafta Konumlandırma Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
10. Hafta Marka Kimlik ve Kişiliği Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
11. Hafta Marka Mimarisi Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
12. Hafta Turizm Sektöründe Marka İletişimi ve Etkinlik Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
13. Hafta Örnek Uygulama Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
14. Hafta Örnek Uygulama Görsel ve İşitsel Anlatım. Soru Cevap Yöntemi
15. Hafta Final Haftası
16. Hafta Final Haftası
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Etkinlik kavramının kavranabilmesi
ÖÇ-2Etkinliklerin yönetilebilmektedir
ÖÇ-3Turizm sektöründe etkinlik düzenlenmesi
ÖÇ-4Marka kavramının anlaşılabilmesi
ÖÇ-5Turizm ve marka kavramının ilişkilendirilmesi
Program Çıktıları
PÇ-1Konukla iletişim Sağlamak
PÇ-2Mesleki yabancı dilde konaklama hizmetleri işlemlerinin yapılmasını ve konuklara bilgi verilmesini sağlamak
PÇ-3İnsan kaynaklarını yönetmek, Mesleki eğitim tanıtmak, Otel işletmeciliği ilkelerini açıklamak
PÇ-4Temel Seyahat-Turizm kavramlarını açıklamak turizmin ekonomiye etkisini tanıtmak
PÇ-5Ön büro hizmetlerinin yürütülmesinde rehberlik yapmak, konuk giriş/çıkış işlemlerinin kontrolünü yapmak, Oda işlemlerini yürütmek, vardiya işlemlerini yürütmek, raporlama işlemlerini yürütmek
PÇ-6Turizm Mevzuatı ile ilgili yükümlülükleri yerine getirmek, Bakanlıkla ilgili yazışmaları yapmak
PÇ-7Kat hizmetlerinde işe hazırlık yapmak, kat kontrolü yapmak, kat hizmetlerinde temizlik işlemlerini yürütmek
PÇ-8Türkiye'nin kıyı bölgelerini tanıtmak, Türkiye'nin iç bölgelerini tanıtmak
PÇ-9Turizmde pazarlamayı kavratmak
PÇ-10Kalite yönetim sistemlerini uygulamak, bilişim olanaklarını kullanarak kendini geliştirmek
PÇ-11Acil durumlarda hastaya/yaralıya ilk yardım yapmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11
ÖÇ 1           
ÖÇ 2           
ÖÇ 3           
ÖÇ 4           
ÖÇ 5