Autodesk Maya yazılımı kullanılarak, görselleştirme unsurlarının 3 boyutlu mekan, karakter ve obje üzerindeki etkilerinin dijital ortamda incelenmesi ile birlikte modelleme, renklendirme, doku atama ve aydınlatma çalışmalarının uygulamalı bir şekilde gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
-
Eş Koşullar
-
Özel Koşullar
-
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Yılmaz Erdoğan
Asistanlar
Arş. Gör. Sevim Karaalioğlu
Ders Gün,Saat ve Yeri
Çarşamba, 15.00-17.50, İKU CAts Dijital Platformu
Görüşme Saatleri ve Yeri
Çarşamba, 12.00-13.00, İKU CAts Dijital Platformu
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Sözlü anlatım, Uygulama
Temel Kaynaklar
Keller, E., Introducing ZBrush 3rd Edition, Sybex, 2012
Diğer Kaynaklar
-
Kerlow, Isaac, The Art of 3D Computer Animation and Effects, John Wiley & Sams Inc., 2009
Taylor, Angie, Design Essentials for The Motion Media Artists, Focal Press, 2011
Stanchfield, Walt, Drawn to Life, Focal Press, 2013
Bacher, Hans, Dream Worlds, Focal Press, 2008
White, Tony, How To Make Animated Films, Focal Press, 2009
Tillman Bryan, Creative Character Design, Focal Press, 2011
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Dijital tasarım ve tasarımın gelişiminin aktarılması
Sözlü Anlatım
2. Hafta
Görselleştirme ve kavramsallaştırmanın dijital olarak aktarılması
Uygulama
3. Hafta
Dijital ortamda belirli bir konsept doğrultusunda karakter çalışması
Sözlü ve Uygulamalı Anlatım
4. Hafta
Dijital ortamda belirli bir konsept doğrultusunda mekan çalışması
Sözlü ve Uygulamalı Anlatım
5. Hafta
Dijital ortamda belirli bir konsept doğrultusunda prop çalışması