Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Web Yayıncılığı

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP0007 Web Yayıncılığı 1/1/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
Öğrenciler dijital medya, kitle iletişim kuramları ve dijital medya kuramlarını tanımlayabilecektir. İnternet ortamında yayın türlerinin ve yayınlarının sınıflandırılmasını yapabilecektir. İnternet yayıncılığının temel kavramlarını tanımlayabilecektir.


Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, örnekleme, sunum
Temel Kaynaklar - Web tasarımı satış ve pazarlama, ed. Muhammet Ali Tiltay, 2019.
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Derse giriş Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta Yeni medya ve haber Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta Yeni medyada habercilik uygulamaları Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta Bloglar / Mikro Bloglar Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta Yeni medyada haber toplama Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta Yeni medya için haber yazma Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta Vize Vize
8. Hafta Dijital öykü anlatıcılığı Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta Dijital kültür Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta Uygulama Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta İnternet tasarımı Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta Dijital medya kuramları Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta İnternet ortamında yayın türleri Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta Genel tekrar ve değerlendirme Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Çoklu medya kullanarak metin hazırlayabilecek
ÖÇ-2Çoklu medya özelliklerini kullanabilecek
ÖÇ-3İnternet haberciliği yapabilecek
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10