Mecraların hedef kitle üzerinde en doğru kombinasyonda kullanılabilmesi için gerekli olan temel bilgiler ve yöntemler gösterilerek, medya planlaması kavramının açıklanması amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Merve Üstündağ Eralp
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Cuma, 13:00-15:45 - 5A05
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-
Temel Kaynaklar
-
Diğer Kaynaklar
-
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Dersin amacı ve içeriği hakkında genel bilgi, tanışma
Sözlü Anlatım
2. Hafta
Medya planlamasına giriş, temel pazarlama bilgisi
Sözlü Anlatım, Örnekleme
3. Hafta
Durum analizi, pazarlama hedefleri, pazarlama stratejisi
Medya planlamasının aşamaları: Reklam kampanyasının uzunluğu, zamanlama stratejileri
Sözlü Anlatım, Örnekleme
12. Hafta
Medya planlamasının aşamaları: Mecra seçimi, mecraların özellikleri
Sözlü Anlatım, Örnekleme
13. Hafta
Bütçelendirme, plan değerlendirme, medya planlamasında revizyon
Sözlü Anlatım, Örnekleme
14. Hafta
Medya planlama örnekleri
Sözlü Anlatım, Örnekleme
15. Hafta
Final Sınavı
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Medya planlama ile ilgili kavramlar hakkında kapsamlı bilgi sahibi olma
ÖÇ-2
Bir ürün veya hizmet için detaylı medya planlama çalışması yapabilmek
ÖÇ-3
Farklı mecraları kıyaslayarak stratejiler geliştirebilmek
ÖÇ-4
Kampanya mesajını doğru hedef kitle ile doğru mecrada doğru zamanda iletebilme becerisini kazanabilmek
ÖÇ-5
Medya planlama çalışmalarının ölçüm, değerlendirme ve raporlamasını yaparak yeni stratejiler geliştirebilmek
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak