Günümüzün yükselen değerlerinden olan dijital oyunlar, etki gücü noktasında önemli bir potansiyeli bünyesinde barındırmaktadır. İnsanlık tarihi kadar eski bir geçmişe sahip olan oyunların kültür ile etkileşimi, barındırdığı riskler, kimlikle olan ilişkisi ve söylem üzerindeki belirleyici gücüne dair öğrencilerin farkındalıklarını arttırmak dersin en önemli amaçlarındandır
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Değişen ve gelişen oyun kültürü ile ilgili pratiklere hakim olmak
ÖÇ-2
İşletmeler açısından değişen oyun kültürünü yorumlayabilmek
ÖÇ-3
Online oyunlar içine entegre olmuş reklamlar hakkında bilgi sahibi olmak
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak