Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Çağda Oyun Kültürü

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP0623 Dijital Çağda Oyun Kültürü 1/1/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
 Günümüzün yükselen değerlerinden olan dijital oyunlar, etki gücü noktasında önemli bir potansiyeli bünyesinde barındırmaktadır. İnsanlık tarihi kadar eski bir geçmişe sahip olan oyunların kültür ile etkileşimi, barındırdığı riskler, kimlikle olan ilişkisi ve söylem üzerindeki belirleyici gücüne dair öğrencilerin farkındalıklarını arttırmak dersin en önemli amaçlarındandır
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Pazartesi, 10.00-11.45, İncirli Yerleşkesi, 2A02
Görüşme Saatleri ve Yeri Oğuzcan Akgöl, İncirli Yerleşkesi, Pazartesi 13.00-14.00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Temel Kaynaklar Johan Huizinga - Homo Ludens

Caillois - Man, Play and Games
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş Sözel Anlatım
2. Hafta Oyun Kuramları Sözel Anlatım
3. Hafta Oyun Tarihi Sözel Anlatım
4. Hafta Oyunlar ve Bağımlılık Sözel Anlatım
5. Hafta Espor Kavramına Giriş Sözel Anlatım
6. Hafta Dijital Oyunlar ve Söylem Sözel Anlatım
7. Hafta Siber Zorbalık Sözel Anlatım
8. Hafta Vize
9. Hafta Dijital Oyunlar ve Kimlik Sözel Anlatım
10. Hafta Oyunlaştırma Kavramı Sözel Anlatım
11. Hafta Dijital Medya ve Oyunlar Sözel Anlatım
12. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
13. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
14. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Projeler 1 100


ÖÇ-1Değişen ve gelişen oyun kültürü ile ilgili pratiklere hakim olmak
ÖÇ-2İşletmeler açısından değişen oyun kültürünü yorumlayabilmek
ÖÇ-3Online oyunlar içine entegre olmuş reklamlar hakkında bilgi sahibi olmak
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3