Adobe Animate ile Banner/Display ve Video Reklam Tasarımı
Uygulama
13. Hafta
Adobe Animate ile Banner/Display ve Video Reklam Tasarımı (Devam)
Uygulama
14. Hafta
Adobe Animate ile Banner/Display ve Video Reklam Tasarımı (Devam)
Uygulama
15. Hafta
Final
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Derse Devam / Katılım
1
20
Final
1
40
ÖÇ-1
Yayın Grafiği tasarımı çerçevesinde, basın, gazete/dergi, yayınevi, kitap ve okur ilişkisini örgütleyen görsel iletişim diline ait bilgileri tanımlamak.
ÖÇ-2
Bir görsel medya için gerçekleştirilecek kurumsal kimlik tasarımına ait gerekli ögeleri uygulamalarla kitlelere aktarabilmek.
ÖÇ-3
Dergi, Kitap, gazete, broşür gibi grafik ürünlerinin kreatif ön hazırlık ve uygulama çalışmalarını gerçekleştirmek.
ÖÇ-4
Kurum, marka, ürün veya bir etkinlik tanıtımı ile ilgili proje çözümlemelerini sorgulama, eleştirme yetisini kazanmak.
ÖÇ-5
Tanıtımı yapılan kurum ya da ürünün tüketici kitlesiyle kurulaniletişiminde planlama, organize etme vb. Gibi diğer öğeleri birleştirebilmek.
ÖÇ-6
Grafik Tasarımın görsel iletişim dili aracılığıyla sonuca yönelik değerlendirmelerin eleştirilerini ifade edebilmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
İletişim, sanat ve kültürle ilgili kavramlar öncelikli olmak üzere farklı alanlarla ilgili her türlü kavramı tanımlayabilecek.
PÇ-2
Teknolojik gelişmeleri ve buna bağlı olarak değişen sanatsal ve kültürel algılama biçimlerini yorumlayabilecek
PÇ-3
Çağdaş/güncel sanat pratiklerini anlayabilecek.
PÇ-4
Sanat, iletişim ve toplum arasındaki organik ilişkileri çözümleyebilecek.
PÇ-5
Alanlarında gerekli olan yaratıcı süreci öğrenecek ve yaratıcılığı ön plana çıkaran tasarımlar yapabilecek.
PÇ-6
Disiplinli ve kendi yarattığı çizgide yaratıcı, esnek ve bağımsız bir şekilde çalışabilecek.
PÇ-7
Mesleklerinde gerekli olan araçları ve donanımları doğru yer ve doğru zamanda kullanabilecek, projelerini belirlenen süre içinde uygulayabilecek.