Lisansüstü
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Disiplinlerarası Yenilik Yönetimi (Tezli)
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Tez

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
GİRYT 3001 3 Tez 0/0/0 Z Türkçe 30
Dersin Amacı
 Bilimsel alanda akademik yeterliliğe sahip bir çalışmayı planlama, yönetme, değerlendirme ve ilgili alanda terminolojinin yetkin bir biçimde kullanımının sağlanması amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar Derslerinin tamamlanmış olması gerekmektedir.
Eş Koşullar Yok
Özel Koşullar Yok
Öğretim Üyeleri Dr. Öğr. Üyesi Nazan Çağlar, Dr. Öğr. Üyesi Nazan Çağlar
Asistanlar Yok
Ders Gün,Saat ve Yeri Dersi veren öğretim üyesinden randevu alınması gerekmektedir.
Görüşme Saatleri ve Yeri Basın Ekspres Yerleşkesi B Blok Kat 7
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Araştırma

-Tartışma
Temel Kaynaklar Kothari ,C. R. , Research Methodolgy Methods & Tech, New Age International Publishing

Bordens, K., Abbott, B.,B., Research Design and Methods:A Process Approach, Mayfield Pub. Co.
 
Diğer Kaynaklar -Creswell,J.W., Research Design:Qualitative and Quantitative Approaches, Sage Pub., Inc,
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
2. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
3. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
4. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
5. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
6. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
7. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
8. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
9. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
10. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
11. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
12. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
13. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
14. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
15. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
16. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
17. Hafta Tez ile İlgili Görüşme Araştırma, Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Belli bir alanda akademik yetkinliğin kazandırılması
ÖÇ-2Tarihsel süreç içerisinde İlgili alanda yapılan bilimsel çalışma ve araştırmaların incelenmesi, değerlendirilmesi
ÖÇ-3İlgili alanda bilimsel model önerisinin geliştirilmesi
ÖÇ-4Araştırma methodolojilerinin kullanılmasına yönelik yetkinlik kazandırılması
ÖÇ-5Bilimsel araştrımadan çıkan sonuçların ulusal,uluslararası bilimsel toplantılarda veya yayın organlarında yayınlanması, sunulması
Program Çıktıları
PÇ-1Öğrenciler, inovasyonun tanımını yapabilir, inovasyon süreçlerini detaylı bir şekilde açıklayabilir ve farklı inovasyon modellerini analiz edebilirler.
PÇ-2Öğrenciler, kurumsal strateji oluşturma sürecinde inovasyonun rolünü anlayabilir, stratejik hedefler belirleyebilir ve bu hedefleri gerçekleştirmek için yenilikçi yaklaşımlar geliştirebilirler.
PÇ-3Öğrenciler, teknolojinin inovasyon süreçlerindeki rolünü kavrayabilir, teknoloji trendlerini takip edebilir ve organizasyonların teknolojiyi etkin bir şekilde kullanarak inovasyonu nasıl teşvik edebileceğini değerlendirebilirler.
PÇ-4Öğrenciler, yenilikçi liderlik özelliklerini tanımlayabilir, liderlik teorilerini uygulayabilir ve kurumlarında inovasyon kültürünü oluşturmak için liderlik stratejileri geliştirebilirler.
PÇ-5Öğrenciler, küresel pazarın dinamiklerini anlayabilir, rekabet stratejilerini analiz edebilir ve uluslararası pazarlarda rekabet avantajı sağlamak için yenilikçi pazarlama stratejileri geliştirebilirler.
PÇ-6Öğrenciler, inovatif projelerin finansmanı ve kaynak yönetimi konularında uzmanlaşabilir, proje bütçeleme tekniklerini kullanabilir ve finansal riskleri etkin bir şekilde yönetebilirler.
PÇ-7Öğrenciler, sürdürülebilirlik kavramını tanımlayabilir, inovasyonun sürdürülebilirliğe etkisini değerlendirebilir ve çevresel ve sosyal etkileri göz önünde bulundurarak sürdürülebilir inovasyon stratejileri geliştirebilirler.
PÇ-8Öğrenciler, iş ortaklarıyla etkileşim kurabilir, işbirlikleri oluşturabilir ve stratejik ilişkileri yöneterek organizasyonlarının inovasyon kapasitesini artırabilirler.
PÇ-9Öğrenciler, stratejik işbirliklerinin ve ortaklıkların inovasyon süreçlerine katkısını değerlendirebilir, farklı ortaklık modellerini analiz edebilir ve işbirliklerini yönetmek için etkin stratejiler geliştirebilirler.
PÇ-10Öğrenciler, kültürel farklılıkların inovasyon süreçlerine etkisini değerlendirebilir, kültürel duyarlılık göstererek küresel pazarlarda başarılı olmak için çeşitlilikten nasıl yararlanabileceklerini analiz edebilirler.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10