Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


İTİBAR YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT0012 İTİBAR YÖNETİMİ 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
 İtibar, imaj, algı  kavramlarının kurumlar açısından önemini belirtmek. Halkla ilişkiler faaliyetlerinin, kurumların itibarları açısından işleyişini anlamak. 
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.İrem Aydoğdu
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Pazartesi 14:00-15:50 İncirli Yerleşkesi 3A02
Görüşme Saatleri ve Yeri Pazartesi 14:00-15:50 İncirli Yerleşkesi 3A02
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Anlatım, Tartışma
Temel Kaynaklar -- Reputation Management, Sabrina Helm, Kerstin Liehr Gobbers, Christopher Storck

- Kurumsal İletişim, Joep Cornelissen

- Kurumsal İtibar Yönetimi, Seda Kayapalı Yıldırım

- Halkla İlişkiler nedir?, Filiz Balta Peltekoğlu

Diğer Kaynaklar -Ders notları, makale, tezler
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta İtibar kavramı ve kurumsal itibar Sözlü Anlatım, Örnekleme
2. Hafta İtibar ile ilgili kavramlar (Kurum kimliği, kurumsal iletişim, kurum kültürü, kurumsal imaj) Sözlü Anlatım, Örnekleme
3. Hafta İtibar kriterleri Sözlü Anlatım, Örnekleme
4. Hafta Kurumsal itibarın önemi ve faydaları Sözlü Anlatım, Örnekleme
5. Hafta Kriz ve kurumsal itibar yönetimi Sözlü Anlatım, Örnekleme
6. Hafta Halkla ilişkiler ve itibar yönetimi Sözlü Anlatım, Örnekleme
7. Hafta Kurumsal itibar ve paydaş ilişkilerine etkisi Sözlü Anlatım, Örnekleme
8. Hafta Vize Sözlü Anlatım, Örnekleme
9. Hafta Kurumlarda başarılı ve etkin itibar yönetimi Sözlü Anlatım, Örnekleme
10. Hafta Kurumsal sosyal sorumluluk ve itibar ilişkisi Sözlü Anlatım, Örnekleme
11. Hafta Dijitalleşmenin kurumsal itibar yönetimine etkisi Sözlü Anlatım, Örnekleme
12. Hafta İtibarın ölçümlenmesi Sözlü Anlatım, Örnekleme
13. Hafta İtibar Yönetimi uygulamaları açısından öğrenci örneklemeleri Sözlü Anlatım, Örnekleme
14. Hafta Genel Tekrar Sözlü Anlatım, Örnekleme
15. Hafta Final Sözlü Anlatım, Örnekleme
16. Hafta Sözlü Anlatım, Örnekleme
17. Hafta Sözlü Anlatım, Örnekleme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 20
Final 1 50


Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12