Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


DİJİTAL ÇAĞDA OYUN KÜLTÜRÜ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT0623 DİJİTAL ÇAĞDA OYUN KÜLTÜRÜ 2/0/0 SA TÜRKÇE 2
Dersin Amacı
 Günümüzün yükselen değerlerinden olan dijital oyunlar, etki gücü noktasında önemli bir potansiyeli bünyesinde barındırmaktadır. İnsanlık tarihi kadar eski bir geçmişe sahip olan oyunların kültür ile etkileşimi, barındırdığı riskler, kimlikle olan ilişkisi ve söylem üzerindeki belirleyici gücüne dair öğrencilerin farkındalıklarını arttırmak dersin en önemli amaçlarındandır
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Bu ders, bu yarıyıl açılmamıştır.
Görüşme Saatleri ve Yeri Pazartesi, 09.00-11.00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Anlatım ve sunum.
Temel Kaynaklar Johan Huizinga - Homo Ludens

Caillois - Man, Play and Games
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş Sözel Anlatım
2. Hafta Oyun Tarihi Sözel Anlatım
3. Hafta Oyun Kuramları Sözel Anlatım
4. Hafta Oyunlar ve Bağımlılık Sözel Anlatım
5. Hafta Espor Kavramına Giriş Sözel Anlatım
6. Hafta Dijital Oyunlar ve Söylem Sözel Anlatım
7. Hafta Siber Zorbalık Sözel Anlatım
8. Hafta Vize
9. Hafta Dijital Oyunlar ve Kimlik Sözel Anlatım
10. Hafta Oyunlaştırma Kavramı Sözel Anlatım
11. Hafta Dijital Medya ve Oyunlar Sözel Anlatım
12. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
13. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
14. Hafta Sunumlar Sözel Anlatım
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Dijital oyunlarda yer alan cinsiyetçi, milliyetçi, ırkçı söylemlere dair farkındalık kazanmak
ÖÇ-2Oyun ve kültür ilişkisine dair bilgi sahibi olmak
ÖÇ-3Siber zorbalık kapsamına giren davranışlara dair bilgi sahibi olmak
ÖÇ-4Oyunlar ve farklı kullanım alanlarına dair bilgi sahibi olmak
ÖÇ-5Oyunlar ve dijital kimlik oluşturma sürecini öğrenebilmek
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12