Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Bu dersin amacı Halkla İlişkiler kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerin kapsamı, içeriği ve uygulama alanları hakkında bilgi vermek ve öğrencilerin bu alandaki yetkinliklerini geliştirmeyi hedeflemektir. Şirketlerin ya da bireylerin online itibar yönetimi çalışmalarında, dijital iletişim kanallarının kullanılarak marka hakkında yapılan halkla ilişkiler faaliyetleri ve markaların dijital mecralardaki izlenimini, imajını oluşturan/yöneten/değiştiren iletişim çalışmalarını kurgulayan ve yöneten uygulamalar incelenmektedir.
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Dijital Çağın Halkla İlişkileri “Dijital PR” Dijital Eğitim
2. Hafta Dijital Değişim, Dijital Trendler Dijital Eğitim
3. Hafta Dijital PR Örnekleri Dijital Eğitim
4. Hafta Halkla İlişkiler Uygulama Alanları Dijital Eğitim
5. Hafta Kurumsal Sosyal Sorumluluk Dijital Eğitim
6. Hafta Sponsorluk Dijital Eğitim
7. Hafta Ara Sınav Dijital Eğitim
8. Hafta İtibar Yönetimi Ara Sınav
9. Hafta Kriz İletişimi Dijital Eğitim
10. Hafta Finansal İlişkiler Dijital Eğitim
11. Hafta Halkla İlişkiler ve İşletmelerde Etik Yaklaşımlar Dijital Eğitim
12. Hafta STK'lar ve Dijital PR Dijital Eğitim
13. Hafta Türkiye’de Halkla İlişkiler Uygulamaları Dijital Eğitim
14. Hafta Dünyada Halkla İlişkiler Uygulamaları Dijital Eğitim
15. Hafta Final Sınav
16. Hafta Final
17. Hafta Final
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 20
Kısa sınav(lar) 1 10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 20
Derse Devam / Katılım 1 10
Final 1 40


ÖÇ-1 - medya ilişkilerinin tanıtılması
ÖÇ-2 -Halkla ilişkiler tekniklerinin irdelenmesi
ÖÇ-3-Örneklerle halkla ilişkiler uygulaması yapmak
ÖÇ-4Stratejik iletişim planlarının hazırlanmasını sağlayacak bilgilerin verilmesi
ÖÇ-5Halkla ilişkiler uygulamalarında hedef kitlenin öneminin bellirtilerek iyi bir meslek elamanı yetiştirmek
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 
ÖÇ 1 
ÖÇ 2 
ÖÇ 3 
ÖÇ 4 
ÖÇ 5 
ÖÇ 6 
ÖÇ 7 
ÖÇ 8 
ÖÇ 9 
ÖÇ 10 
ÖÇ 11 
ÖÇ 12 
ÖÇ 13 
ÖÇ 14 
ÖÇ 15 
ÖÇ 16 
ÖÇ 17 
ÖÇ 18 
ÖÇ 19 
ÖÇ 20 
ÖÇ 21 
ÖÇ 22 
ÖÇ 23 
ÖÇ 24 
ÖÇ 25 
ÖÇ 26 
ÖÇ 27 
ÖÇ 28 
ÖÇ 29 
ÖÇ 30 
ÖÇ 31 
ÖÇ 32 
ÖÇ 33 
ÖÇ 34 
ÖÇ 35 
ÖÇ 36 
ÖÇ 37 
ÖÇ 38 
ÖÇ 39 
ÖÇ 40 
ÖÇ 41 
ÖÇ 42 
ÖÇ 43 
ÖÇ 44 
ÖÇ 45 
ÖÇ 46 
ÖÇ 47 
ÖÇ 48 
ÖÇ 49 
ÖÇ 50 
ÖÇ 51 
ÖÇ 52 
ÖÇ 53 
ÖÇ 54 
ÖÇ 55 
ÖÇ 56 
ÖÇ 57 
ÖÇ 58 
ÖÇ 59 
ÖÇ 60