Önlisans
Meslek Yüksek Okulu
Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MHT4001 4 HALKLA İLİŞKİLERDE KAMPANYA YÖNETİMİ 2/2/0 Z Türkçe 4
Dersin Amacı
Halkla İlişkilerde Kampanya Yönetimi dersinin amacı, öğrencilere stratejik halkla ilişkiler kampanyalarını tasarlama, uygulama ve değerlendirme konusunda teorik bilgiler ve pratik beceriler kazandırmakla birlikte, özellikle dijital çağın gerektirdiği dijital halkla ilişkiler stratejileri ve araçlarını anlamalarını sağlamaktır. Bu çerçevede, dersin hedefleri arasında; dijital medya platformlarının etkin kullanımı, sosyal medya yönetimi, dijital içerik oluşturma, online itibar yönetimi ve dijital kampanyaların analiz edilmesi ve değerlendirilmesi yer almaktadır. Ders, öğrencilere dijitalleşmenin halkla ilişkiler pratiğine etkilerini kavratmayı ve bu yeni medya ortamında etik ve stratejik bir şekilde iletişim yürütebilme yetkinliklerini geliştirmeyi amaçlar.
Ön Koşullar Derse Devam
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Derse Devam
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Gözde Kuzu Uluçay
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Çarşamba, 14.00-17.50, 2B03
Görüşme Saatleri ve Yeri Salı, 09.00 -10.00, 1A08
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Dersler ve Sunumlar

-Vaka Çalışmaları
-Grup Projeleri
-Atölye Çalışmaları ve Seminerler
-Simülasyon Oyunları
Temel Kaynaklar -
Diğer Kaynaklar
*https://hbrturkiye.com/
 
*https://www.boomsocial.com/
 
*https://www.campaigntr.com/
 
*https://www.capital.com.tr/
 
*https://dijilopedi.com/
 
*https://www.marketingturkiye.com.tr/
 
*https://mediacat.com/
 
*https://pazarlamasyon.com/
 
*https://wearesocial.com/
 
*https://www.webtekno.com/
 

 
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Dersin Tanıtımı ve Halkla İlişkilerin Temelleri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
2. Hafta Stratejik Halkla İlişkiler Planlaması User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
3. Hafta İletişim Teorileri ve Perspektifleri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
4. Hafta Halkla İlişkilerde Mesajlaşma ve İçerik Stratejileri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
5. Hafta Medya İlişkileri ve Etkinlik Yönetimi User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
6. Hafta Dijital Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
7. Hafta Kampanya Planlaması ve Uygulaması I User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
8. Hafta Ara sınav
9. Hafta Kampanya Planlaması ve Uygulaması II User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
10. Hafta Kampanya Planlaması ve Uygulaması II User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
11. Hafta Öğrenci Projeleri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
12. Hafta Öğrenci Projeleri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
13. Hafta Öğrenci Projeleri User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
14. Hafta Kampanya Sunumları ve Dersin Değerlendirilmesi User -Dersler ve Sunumlar -Vaka Çalışmaları -Grup Projeleri -Atölye Çalışmaları ve Seminerler -Simülasyon Oyunları
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final Proje 1 60


ÖÇ-1Dijital ortamda karşılaşılabilecek riskler bütününe dair farkındalık sahibi olmak
ÖÇ-2Dijital dünyada bilgi aramayı öğrenmek
ÖÇ-3Teknolojik araçları kullanarak araştırma yapmayı öğrenmek
ÖÇ-4İnsan, teknoloji ve toplum arasında değişen ilişkileri yorumlayabilecek seviyeye gelmek
ÖÇ-5Dijital medyanın işleyiş ve doğru kullanımına yönelik bilgi sahibi olmak
ÖÇ-6Yeni teknolojik girişimlerin kendilerini tüm paydaşlara (tüketici, yatırımcı ve resmi kurumlar) daha anlaşılır ifade edebilmelerine destek verecek kabiliyeti kazanmak
ÖÇ-7Anlaşılması zor teknolojik terim ve kavramları pratik bir şekilde anlamayı ve aktarmayı bilmek
Program Çıktıları
PÇ-1PÇ 1. Halkla İlişkiler ve Tanıtım konusunda temel bilgilere sahip omak
PÇ-2P Ç 2. İnsan kaynakları konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-3P Ç 3. Pazarlama konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-4P Ç 4 .Güzel sanatlar ve estetik konularında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-5P Ç 5 .Bilgi teknolojileri konusunda temel bilgilere sahip olmak
PÇ-6P Ç 6. Hukukun temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-7P Ç 7. Halkla İlişkiler ve Tanıtım alananında proje yapabilmek için temel proje bilgilerine sahip olmak
PÇ-8P Ç 8 . Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi alanında bilgileri özümseyebilmek
PÇ-9P Ç 9 .Yabancı dil ve Mesleki Yabancı dil bilgilerine sahip olmak
PÇ-10P Ç 10. Türkçeyi etkili ve düzgün kullanabilmek
PÇ-11P Ç 11.İletişi alanında temel bilgilere sahip olmak
PÇ-12P Ç 12. Temel işletme fonksiyonları hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12
ÖÇ 1            
ÖÇ 2            
ÖÇ 3            
ÖÇ 4            
ÖÇ 5            
ÖÇ 6            
ÖÇ 7