Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Sadakati ve İşletme Performansı
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
7. Hafta
Müşteri Şikayetinin Yönetimi
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
8. Hafta
Müşteri İlişkilerinin Avantaj ve Dezavantajları
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
9. Hafta
Müşteri Kazanımı ve Elde Tutma
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
10. Hafta
Genel Tekrar
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
11. Hafta
Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri (Örnek Uygulama)
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
12. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından Lojistik Sektörü
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
13. Hafta
Müşteri İlişkileri Yönetimi Açısından Lojistik Sektörü (Örnek Uygulama)
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
14. Hafta
Genel Tekrar
Anlatım, sunum, tartışma, vaka analizi
15. Hafta
Final Sınavı
Final Sınavı
16. Hafta
Final Sınavı
Final Sınavı
17. Hafta
Final Sınavı
Final Sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Değişen pazarlama anlayışı içinde, müşterinin öneminin ortaya çıkarılması
ÖÇ-2
Müşteri kazanma, kazanılan müşterinin elde tutulması, kaybedilen müşterinin yeniden kazanılması
ÖÇ-3
Müşteri ilişkilerinin, işletme yönetimi, çalışanlar ve müşteriler açısından ele alınarak irdelenmesi
ÖÇ-4
Sürdürülebilir rekabet açısından müşteri memnuniyetinin sürekliliği için toplam kaliteden ve değer odaklı ürün ve hizmetlerin üretilmesine gelinen süreçler
ÖÇ-5
Müşteri sadakat programlarını, müşteri sikayetleri yönetimini, müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanıma ve seçme
Program Çıktıları
PÇ-1
PÇ 1. Modern Lojistik faaliyetleri bilmek ve bu konularda temel mevzuatı öğrenmek
PÇ-2
PÇ 2. Modern Lojistiğin günümüzde izlediği gelişmeleri ve politikaları bilmek ve bu gelişmleri takip edeceği kurum ve kuruluşları öğrenmek
PÇ-3
PÇ 3. Lojistik alanındaki işletmelerin temel özelliklerini ve ekonomik hayatı bilerek iç ve dış çevresini takip ve analiz edebilme becerisini göstermek.
PÇ-4
PÇ 4. Lojistik ile ilgili alanlarda kullanılan belgeleri tanıma, düzenleyebilme ve muhasebeleştirme becerisi ile birlikte, sahip olduğu bilgi ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve kuruluşlara açık bir şekilde anlatabilmek
PÇ-5
PÇ 5. Yeni pazarlama ve satış teknikleri bilgileriyle uluslararası pazarlara açılma kurallarını bilme ve uygulama becerisine sahip olmak
PÇ-6
PÇ 6. Lojistik alanı ile ilgili konularda iş guvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahip olmak
PÇ-7
PÇ 7. Mesleği ile ilgili mevzuatları takip etme ve uygulama yeteneği ile birlikte temel hukuk bilgileri, sosyal sorumluluk, etik değerler, sosyal güvenlik hakları bilgisi ve bilincine sahip olmak
PÇ-8
PÇ 8. Kişisel ve mesleki yetkinliğini güncel tutabilmek için ilgili iletişim ağlarının içinde yer almak, çalıştığı sektörle ilgili değişimleri takip etmek ve kendini sürekli geliştirebilmek
PÇ-9
PÇ 9. Lojistik alanında aldığı uygulamalı egitim sayesinde karmaşık sorunları analiz edebilmek, farklı düşüncelerden sentez yaratma yoluyla sorunlara çok yönlü bakış açısı getirebilmek
PÇ-10
PÇ 10. Lojistik faaliyetleri kapsamında tasarım, planlama ve karar alma ile ilgili kuramsal yöntemleri uygulama alanında kullanabilmek
PÇ-11
PÇ 11. Lojistik ve tedarik zinciri alanında kullanılan klasik ve güncel kuramları, sektördeki gelişmeleri, değişimleri ve yönelimleri göz önünde bulundurarak yorumlayıp değerlendirebilmek
PÇ-12
PÇ 12. Dış ticaret ve Gümrük mevzuatlarına ilişkin temel bilgiye sahip olmak
PÇ-13
PÇ 13. Dış Ticaretin Lojistik yönetimiyle iliskilendirilmesi bilgisine sahip olmak
PÇ-14
PÇ 14. En az bir yabancı dilde temel bilgi almak ve bunu mesleğinde kullanabilmek