Öğrencilerin B2 düzeyinde iş İngilizcesi çerçevesinde kelime ve dil bilgisi ile dinleme, okuma, konuşma ve yazma becerileri kazanmasını sağlamak.
Ön Koşullar
-
Eş Koşullar
-
Özel Koşullar
Öğrencilerin bu dersi takip edebilmeleri için en az B1 (intermediate) düzeyinde İngilizce bilmeleri beklenir.
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Seval Sarıyıldız Aksu
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Pazartesi, 09:00-10-45, Basın Ekspres Yerleşkesi, Derslik A-401
Görüşme Saatleri ve Yeri
Mehmet ALTAY
Basın Ekspres Yerleşkesi B Blok Kat 5 DSÜ Öğretim Üyeleri Odası
Perşembe 10:00-12:00
m.altay@iku.edu.tr
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
- Öğrencilerin sözcük bilgilerini geliştirme amaçlı Lexical, Akıcı ve yerinde konuşmalarını geliştirme amaçlı ve ikili ve grup çalışmalarına yönelik iletişimsel (communicative), işlevsel-kavramsal (functional-notional) yöntemler.
Temel Kaynaklar
COTTON, David, David FALVEY, Simon KENT, Market Leader Upper-Intermediate 3rd Edition, England, Pearson Education Limited, 2011.
Diğer Kaynaklar
- Okuma ve dil bilgisi ağırlıklı yan malzemeler ve çalışma kağıtları.
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse kayıt haftası & Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
2. Hafta
Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
3. Hafta
Unit 1 Communication
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
4. Hafta
Unit 2 International marketing
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
5. Hafta
Unit 2 International marketing
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
6. Hafta
Unit 3 Building relationships
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
7. Hafta
Unit 3 Building relationships
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
8. Hafta
Unit 4 Success
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
9. Hafta
Ara sınav
Ara sınav
10. Hafta
Unit 4 Success
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
11. Hafta
Unit 5 Job satisfaction
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
12. Hafta
Unit 5 Job satisfaction & Quiz
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
13. Hafta
Unit 6 Risk
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
14. Hafta
Unit 6 Risk
Eklektik, anlatım, uygulama, tartışma.
15. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
16. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
17. Hafta
Final sınavı
Final sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
45
Kısa sınav(lar)
1
10
Final
1
45
ÖÇ-1
CEF B2 düzeyde ders takip edebilme ve derse katılabilme.
ÖÇ-2
CEF B2 düzeyde ders kitabını ve ilgili literatürü okuyup anlayabilme.
ÖÇ-3
CEF B2 düzeyde alanıyla ilgili makale, yayın, vb. okuyup anlayabilme.
ÖÇ-4
CEF B2 düzeyde sınav kağıdı yazabilme, ödev, proje, vb. hazırlayabilme.
ÖÇ-5
CEF B2 düzeyde uluslararası platformlarda iletişim kurabilme.
Program Çıktıları
PÇ-1
Having basic theoretical knowledge about business
PÇ-2
Able to have interest, curiosity and research competence by using the information learned during his education,
PÇ-3
Having an interdisciplinary and inquisitive approach to business problems, being able to integrate quantitative and qualitative data with mathematical and statistical models, and having analytical thinking ability,
PÇ-4
Able to see businesses as a whole based on a system approach, have knowledge of defining, designing and modeling business problems, use the latest technologies and interpret the results obtained,
PÇ-5
Able to understand changes in environmental conditions to ensure long-term corporate sustainability; Able to develop corporate, business and functional strategies that adapt to the environment; Able to implement and control strategies,
PÇ-6
As a leader and team member, being prone to group work, being able to take responsibility proactively, and being able to take initiative in solving technical and managerial problems that require high-level equipment,
PÇ-7
Able to synthesize theoretical and practical knowledge in the field of business by using at least one foreign language at an advanced level, verbally and in writing, and successfully manage communication in businesses,
PÇ-8
Able to develop and use skills for social relations such as effective oral and written communication, empathy and listening skills, relationship management and persuasion skills, negotiation skills,
PÇ-9
Research for the business management discipline produces graduates who can effectively use advanced computer programs preferred in fields such as accounting, finance, human resources, production and project management.