Program Çıktıları |
PÇ-1 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde, Ekonomi Hukuku alanına ait kavram ve kurumlara ya da yöntemlere ilişkin bilgilere sahip olması ve bu bilgileri derinleştirmesi; |
PÇ-2 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukukuna ait ait kavram, kurum ve yöntemler arasındaki etkileşimi kavrayarak bağlantı kurması; |
PÇ-3 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgileri hukuk kuramı ve uygulamasına ilişkin konu ve sorunların analizinde kullanması; |
PÇ-4 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgileri, farklı disiplinlere ilişkin bilgilerle birlikte değerlendirerek yorumlayabilme ve bunlardan hareketle yeni bilgiler oluşturması |
PÇ-5 | Hukuk kuram ve uygulamasında karşılaşılan sorunları hukuk alanına özgü araştırma yöntemlerini kullanarak çözümlemesi |
PÇ-6 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında uzmanlık gerektiren bir çalışmayı bağımsız olarak yürütmesi |
PÇ-7 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında karşılaşılan ve öngörülemeyen ve uzmanlık gerektiren karmaşık sorunların çözümü için yeni yaklaşımlar geliştirmesi |
PÇ-8 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmesi |
PÇ-9 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgiler ile hukuk kuram ve uygulamasına ilişkin güncel gelişmeleri alanındaki ve alan dışındaki topluluğa yazılı ve sözlü olarak sistemli ve anlaşılır biçimde aktarması |
PÇ-10 | Hukuk kavram ve kurumları, yerleşik hukuk uygulaması ve hukuk kurallarını eleştirel bir gözle sorgulaması, gerektiğinde bunları geliştirmesi ve değiştirmek üzere girişimde bulunması |
PÇ-11 | Bir yabancı dili yetkin düzeyde kullanarak hukuk alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurması |
PÇ-12 | Türk, Alman ve AB Hukuk Sistemlerinde Ekonomi Hukuku alanına ilişkin bilgilerin edinilmesi, işlenmesi ve değerlendirilmesi süreçlerinde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözeterek içselleştirmesi |